۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۶

یادواره ۱۳شهید شهر دوراهک برگزار شد

یادواره ۱۳شهید شهر دوراهک برگزار شد

دیر - خبرگزاری مهر: یادواره ۱۳شهید شهر دوراهک شهرستان دیر با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان،اقشار مختلف مردم و مسئولان اجرایی شهرستان در محل حوزه مقاومت جندالله این شهر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه دیر صبح جمعه در این آئین اظهار داشت: اکنون عزت، استقلال و اقتدار نظام اسلامی مدیون خون پاک شهداست و تجلیل و برگزاری یادواره می توان گفت که کمترین کاری در قبال ایثار و از خودگذشتگی شهداست.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: اگر می‌خواهیم که دشمنان از ما مایوس و ناامید شوند باید همیشه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی اضافه کرد: شهدا که جان خود را تقدیم اسلام کردند این نشان از پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی، ولایت مداری و دین داری آنان بوده و در عبادت  اهل نماز شب و راز و نیاز بودند.

فرمانده تیپ13امیرالمومنین منطقه دوم دریایی استان بوشهر گفت: نیروهای جان به کف نظامی و بسیج تحت فرمان فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری آمادگی دارد در تمام صحنه‌های دفاعی عمل کند و دشمنان را ناکام کند.

سرهنگ محمد صابر، یاد و خاطره شهید همت، 13شهید شهر دوراهک و مرحوم پاسدار حیدر دوراهکی و سیداکبر حسینی را گرامی داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت قائم و دبیر یادواره شهدای شهر دوراهک گفت: شهدا بهترین شاگردان مکتب ولایت و عاشورا هستند.

خلیل دوراهکی افزود: شهردوراهک چهارآزاده، 74جانباز، 900رزمنده دفاع مقدس و13شهید گلگون کفن تقدیم نظام اسلامی کرده است   

این یادواره به همت پایگاه مقاوت حضرت قائم حوزه مقاومت جندالله با همکاری پایگاه حضرت امام خمینی (ره)، امام محمد تقی (ع) و شورای اسلامی شهر دوراهک برگزار شد.

کد خبر 2014038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha