۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۸

محفل انس با قرآن كريم با حضور دانش آموزان در سنندج برگزار شد

محفل انس با قرآن كريم با حضور دانش آموزان در سنندج برگزار شد

سنندج - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته تربيت اسلامي با حضور 350 نفر از دانش آموز پسر راهنمايي و متوسطه نواحي يك و دو سنندج، محفل انس با قرآن كريم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اين محفل قرآني با حضور دو تن از چهره هاي شاخص قرآني بين المللي و با شركت 350 نفر از دانش آموزان پسر دوره راهنمايي و متوسطه نواحي يك و دو سنندج در اردوگاه شهيد سليمان خاطر سنندج به مناسبت هفته تربيت اسلامي برگزار شد.

 
رئيس اداره قرآن، نماز و عترت اداره كل آموزش و پرورش استان كردستان در اين محفل قرآني اظهار داشت: اين محفل به منظور انس بيشتر دانش آموزان با قرآن كريم و ترويج فرهنگ قرآن كريم ميان آنان برگزار شده است.
 
حسين عبدالملكي افزود: تقويت بعد معنوي جامعه و ايجاد انگيزه بيشتر در دانش آموزان براي شركت در محافل و برنامه هاي قرآني از ديگر اهداف برگزاري اين محفل است.
 
وي با اشاره به اينكه محفل ياد شده با همكاري دفتر نماينده ولي فقيه استان كردستان و معاونت پرورشي استان برگزار شده است، گفت: اين محفل ويژه دانش آموزان مقطع راهنمايي و دبيرستان است.
 
رئيس اداره امور قرآن اداره كل آموزش و پرورش كردستان يادآور شد: با توجه به اينكه يكي از برنامه هاي اولويت دار آموزش و پرورش استان توجه به مباحث قرآني است، اين اداره كل مرحله سوم مسابقات قرآن كريم را در سال جديد برگزار مي كند.
 
عبدالملكي ادامه داد: در اين دوره از مسابقات دانش آموزان دختر و پسر مقاطع راهنمايي و دبيرستان در رشته هاي قرائت، حفظ، مفاهيم و تفسير، نهج البلاغه، اذان، احكام و انشاي نماز به رقابت مي پردازند.
 
وي با اشاره به اينكه اين مرحله از مسابقات استاني است، بیان كرد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات كشوري راه می یابند.
 
کد خبر 2014063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha