۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۱۱

داور ترکیه ای از تصمیمش دفاع کرد:

اخراج نانی کاملا درست بود/ انتقادات شدیدتر از این را تحمل کرده‌ام

اخراج نانی کاملا درست بود/ انتقادات شدیدتر از این را تحمل کرده‌ام

داور ترکیه ای دیدار منچستریونایتد – رئال مادرید از اخراج نانی پشیمان نیست و معتقد است تصمیمش در آن صحنه کاملا درست بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از پیروزی 2 بر یک هفته گذشته رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف شاگردان سرالکس فرگوسن انتقادهای شدیدی به "چونیت چاکیر" داور ترکیه ای این بازی شد اما او معتقد است تصمیمش در صحنه اخراج نانی کاملا درست بوده است.

چاکیر در گفتگو با روزنامه اسپانیایی AS گفت: در مورد تصمیم خود شک ندارم و اصلا احساس عذاب وجدان نمی کنم. کارت قرمز به نانی کاملا درست بود. مردم درست بودن این تصمیم را خواهند فهمید.

چاکیر پیش از در فصل گذشته به دلیل اخراج جان تری در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا و همچنین اخراج ماریو بالوتلی در سال 2010 در دیدار منچسترسیتی مقابل دیناموکیف مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته بود.

او در این مورد گفت: در قضاوت های قبلی ام هیچ تصمیم ناعادلانه ای به ضرر تیم های انگلیسی نگرفته ام. کدامیک اشتباه بود؟ کارت قرمز به جان تری؟ با بالوتلی؟ من فکر می کنم در هیچ کدام از این موارد هم اشتباه نکردم و تصمیم درست را گرفتم. این مسائل مرا ناراحت نمی کند. اصلا به آنها فکر نمی کنم. من انتقادهای بسیار شدیدتر از این را تحمل کرده ام و به کار خود ادامه داده ام. همیشه سعی کردم کارم را به نحو احسن انجام دهم و اکنون هم در راه درست گام برمی دارم.

کد خبر 2014278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha