۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۲۱

مهدی تاج مطرح کرد:

استقلال و سپاهان برنامه‌ای به سازمان لیگ نداده‌اند/ واکنش به قهر مظفری‌زاده

استقلال و سپاهان برنامه‌ای به سازمان لیگ نداده‌اند/ واکنش به قهر مظفری‌زاده

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران شایعه قهر سعید مظفری زاده داور دیدار استقلال و تراکتورسازی را رد نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در حاشیه بازی امروز استقلال و تراکتورسازی در خصوص جلسه مدیران باشگاه سپاهان و استقلال برای برگزاری مسابقه این تیم در نهم فروردین ماه اظهار داشت: امیر قلعه نویی، علی فتح الله زاده و رحیمی مدیر عامل سپاهان جلساتی را برگزار کردند ولی هنوز به نتیجه ای نرسیدند. بازی این دو تیم در نهم فروردین هنوز قطعی نشده است و آنها برنامه ای به ما ندادند.

وی تاکید کرد: سپاهان و استقلال نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و تمام تلاش ما این است که آنها متضرر نشوند.

سرپرست سازمان لیگ همچنین در خصوص اردوی تیم ملی و تداخل آن با بازی های لیگ یادآور شد: بازی های لیگ روز 28 اسفند در حالی برگزار می شود که تیم ملی ساعت 11 همان شب باید به امارات برود. به همین خاطر مجبوریم بازی های همان هفته را ساعت 15:30 برگزار کنیم تا تیم ملی به مشکل نخورد. می دانیم با این وضعیت فشار بیشتری به تیم ها می آید ولی چاره دیگری نداریم.

تاج در پایان درباره قهر سعید مظفری زاده و تصمیم او برای ادامه ندادن به بازی در بین نیمه، پاسخی به این سئوال نداد و این مسئله را تکذیب نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مظفری زاده در پایان نیمه اول دیدار استقلال و تراکتورسازی و زمانی که قصد ورود به رختکن را داشت با شعارهای زشت و ناشایست هواداران استقلال مواجه شد و در شروع نیمه دوم قصد قضاوت این بازی را نداشت که با وساطت مهدی تاج و اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی حاضر شد به زمین برود.

کد خبر 2014367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha