۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۱۰

رئیس کمیته مسابقات بسکتبال:

کامرانی آسیب ندیده است/ نتیجه بازی مشخص نیست

کامرانی آسیب ندیده است/ نتیجه بازی مشخص نیست

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه هنوز نتیجه دیدار نیمه تمام دو تیم مهرام و پتروشیمی به طور رسمی مشخص نشده است، گفت: خوشبختانه برای مهدی کامرانی که در جریان بازی به علت پرتاب مواد محترقه دچار مشکل شد آسیب دیدگی جدی ایجاد نشده است.

حسن نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری اینکه کامرانی برای درمان به بیمارستان نفت بندر امام منتقل شد، اظهار داشت: خوشبختانه هیچ مشکل خاصی برای این بازیکن ایجاد نشده است. فقط اینکه در اثر پرتاب ترقه قسمتی از پای وی دچار سوختگی جزئی شده که پانسمان شده است. نگرانی ها بابت آسیب دیدگی این بازیکن به خصوص از ناحیه چشم بود که طبق معالجه پزشکان هیچ مشکلی وی را تهدید نمی کند.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال خاطر نشان کرد: پس از گرفتن تاییدیه کتبی پزشک مبنی بر اینکه مشکل جدی مهدی کامرانی را تهدید نمی کند و بازگشت از بیمارستان تشکیل داده جلسه داده و در مورد نتیجه دیدار نیمه تمام تیم های مهرام و پتروشیمی تصمیم گیری می کنیم. هنوز مشخص نیست چه نتیجه ای برای این بازی در نظر گرفته خواهد شد و آنچه را که تا کنون توسط برخی از رسانه ها اعلام شده تایید نمی کنم. باید در این زمینه با مسئولان فدراسیون و دو تیم مهرام و پتروشیمی تشکیل جلسه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های پتروشیمی و مهرام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز به دلیل پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران حاضر در سالن اندیشه بندرامام نیمه تمام ماند. در این جریان مهدی کامرانی به دلیل اینکه ترقه نزدیک به این بازیکن پرتاب شد دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان منتقل شد. در همین راستا بنابر تصمیم سرپرست تیم مهرام بازیکنان این تیم از ادامه بازی امتناع کردند. این در حالی بود که بازی در دقایق پایانی نیمه نخست با نتیجه 35 بر 27 به سود پتروشیمی در جریان بود.

کد خبر 2014375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha