۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۶

4 عنوان دیگر از مجموعه «از یاد نرفتگان» چاپ می‌شود

4 عنوان دیگر از مجموعه «از یاد نرفتگان» چاپ می‌شود

مدیر گروه مطالعات موسسه اندیشه‌ورزان از آماده‌سازی چهار عنوان کتاب داستانی جدید برای انتشار در قالب مجموعه کتاب‌های دفاع مقدسی «از یاد نرفتگان» خبر داد.

امیرشهریار امینیانT مدیر گروه مطالعات موسسه اندیشه‌ورزان در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح فعالیت‌های ادبی این موسسه گفت: گروه‌های مطالعاتی موسسه اندیشه‌ورزان از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که یک بخش آن، انتشارات است. این بخش به زیرمجموعه‌های ادبیات مقاومت اسلامی و دفاع مقدس، ادبیات کلاسیک فارسی و پژوهش و ترجمه آثار صهیونیسم‌شناسی، مقاومت اسلامی و نقد نظام سلطه تقسیم می‌شود.

وی افزود: مسئول گروه ادبیات دفاع مقدس، حسن گلچین از نویسنده‌های این حوزه است. گروه ادبیات دفاع مقدس موسسه اندیشه‌ورزان سه بخش فعال دارد. بخش اول آن یک کارگاه تجربی داستان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که هر چهارشنبه در محل موسسه برگزار می‌شود. بخش دوم مربوط به نقد کتاب است که البته به تازگی به راه افتاده است و هر ماه به نقد و برررسی یکی از آثار منتشر شده در حوزه داستان دفاع مقدس اختصاص دارد. انتشار آثار داستانی دفاع مقدس هم بخش سوم فعالیت‌های این گروه را تشکیل می‌دهد.

امینیان در ادامه گفت:‌ در تکمیل خبری که پیش از این درباره مجموعه‌های داستانی دفاع مقدس موسسه اندیشه‌ورزان در خبرگزاری مهر منتشر شد، باید بگویم تا به حال، 9 جلد کتاب که همگی مجموعه داستان بوده‌اند به علاوه یک رمان در این گروه منتشر شده است و 4 عنوان هم جدید هم در دست چاپ داریم. مجموعه‌ای که گروه ادبیات دفاع مقدس موسسه، آن را منتشر می‌کند، «از یاد نرفتگان» نام دارد که با احتساب کتاب‌هایی که اشاره کردم، تا به حال 10 عنوان از آن چاپ شده است.

مدیر گروه مطالعات موسسه اندیشه‌ورزان گفت: «از یاد نرفتگان» در واقع برندی است که برای کتاب‌های گروه دفاع مقدسمان مشخص کرده‌ایم و قرار است آثار داستانی گروه دفاع مقدس تحت این عنوان چاپ شوند. این کتاب‌ها پس از بررسی در گروه کارشناسی، تایید و سپس چاپ می‌شوند. اگر کتاب‌ها مجموعه داستان باشند، داستان‌های نویسندگان مختلف پس از تایید کارشناسان گروه دفاع مقدس در مجموعه داستان‌ها چاپ می‌شوند.

کد خبر 2014630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha