۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۱۲

سرهنگ جوزی خبرداد:

كشف 60 تن برنج احتكار شده در زنجان

كشف 60 تن برنج احتكار شده در زنجان

زنجان - خبرگزاری مهر: رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان زنجان از كشف 60 تن برنج احتكار شده در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ  معرفت الله جوزي گفت : در پي كسب خبري مبني بر احتكار اقلام و كالاهاي اساسي مردم توسط يك محتكر سريعاً‌ موضوع در دستور كار ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي قرار گرفت.

وي ادامه داد: با كار اطلاعاتي صورت گرفته انبار احتكار برنج در شهر زنجان شناسائي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي و با همكاري اداره تعزيرات از اين انبار بازديد به عمل آمد.

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان زنجان اظهار داشت:در بازرسي از اين محل در منطقه شهرك جانبازان 60 تن برنج احتكار شده خارجي و ايراني كشف شد.

سرهنگ جوزي  تاكيد كرد :پليس با كساني كه بخواهند در بازار اخلال ايجاد كرده و با احتكار مايحتاج مردم ، قيمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد مي كند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را با فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

سرقت گاردريل كنار جاده

دو سارق كه در شهرستان ماهنشان از توابع استان زنجان اقدام به سرقت گاردريل كناره جاده كرده بودند دستگير و از آنان مقداري مواد مخدر كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان گفت: گاردريل كنار جاده براي محافظت از جان مردم تعبيه شده است كه سرقت آن بي سابقه بوده و و عاملان آن نه تنها مرتكب جرم سرقت شده اند بلكه جان مردم و مسارفان را نيز به خطر انداخته اند.

سرهنگ بروز مهديخاني با بيان اينكه اداره راه از متهمان شاكي است خاطر نشان كرد : در بازرسي از متهمان مقداري مواد مخدر كشف شد كه به نظر مي رسد متهمان براي تهيه مواد مخدر دست به اين سرقت زده بودند.

سرهنگ مهديخاني تصريح كرد : ماموران كلانتري 11 شهرستان ماهنشان در ورودي شهر به اين متهمان كه سوار بر يك دستگاه خودرو پرايد بودند ظنين شدند و خودرو را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان تاكيد كرد : ماموران در بازرسي از خودرو متهمان دو گارديل كنار جاده به متراژ يك و نيم متر كشف كردند.

سرهنگ مهديخاني با بيان اينكه همچنين در بازرسي از متهمان مقداري مواد مخدر از نوع هروئين كشف شد گفت : موضوع به اداره راه گزارش كه اين اداره به علت سرقت گاردريل جاده از متهمان شاكي است.

کد خبر 2014718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha