۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷

در گفتگو با مهر تشریح شد:

جزئیات مراسم تشییع و ختم نماینده ولی فقیه در لارستان

جزئیات مراسم تشییع و ختم نماینده ولی فقیه در لارستان

شیراز - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان لارستان جزئیات مراسم تشییع پیکر و مراسم ختم آیت الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده ولی فقیه در لارستان را تشریح کرد.

علی محمد امیری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز دوشنبه از ساعت شش الی 9 صبح مراسم وداع مردم با آیت الله موسوی لاری در ورزشگاه شهید دستغیب لارستان برگزار می شود و بعد از آن نیز از ساعت 9 صبح مراسم تشییع پیکر نیز صورت می گیرد.

وی با اشاره به ایکه محل خاکسپاری آیت الله موسوی لاری در محل کتابخانه ایشان است، ادامه داد: همچنین مراسم ختم رسمی نماینده ولی فقیه در لارستان نیز در روز سه شنبه در ساعت هشت و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه برای آقایان در مسجد جامع لار و برای خانمها نیز همزمان در مکتب زهرا برگزار می شود.

فرماندار لارستان با اعلام سه روز عزای عمومی در شهرستان بیان کرد: احتمالا در مراسم تشییع و دیگر مراسمهای مربوطه نیز چهره هایی نظیر رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی حضور خواهند داشت.

 آیت الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده ولی فقیه در لارستان صبحگاه شنبه پس از یک دوره طولانی بیماری، در بیمارستان امام رضا(ع) لار دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 2014723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha