۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۵۶

مدیر عامل آلومینیوم با مهر مطرح کرد:

بعید می‌دانم زاید تمارض به مصدومیت کرده باشد/ بازی با ذوب‌آهن 100 امتیاز دارد!

بعید می‌دانم زاید تمارض به مصدومیت کرده باشد/ بازی با ذوب‌آهن 100 امتیاز دارد!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با تاکید بر اینکه سه امتیاز بازی با ذوب آهن برای ما 100 امتیاز ارزش دارد، در خصوص اختلاف مظلومی و زاید گفت: بعید می دانم زاید تمارض به مصدویمت کرده باشد اما باید بداند همه از جمله سرمربی تیم از بازیکنانی که اسم بزرگی دارند انتظاراتشان بیشتر است.

حسین جباری زاده درگفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اختلافی ک بین ایمون زاید و پرویز مظلومی به وجود آمده و همچنین دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم و ذوب آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به موقعیتی که دو تیم فوتبال آلومینیوم و ذوب آهن در جدول لیگ دارند این بازی برای ما 100 امتیاز ارزش دارد. من مطمئنم هواداران ما ورزشگاه خلیج فارس را پر خواهند کرد تا با دادن روحیه به بازیکنان تیم باعث شوند بتوانیم سه امتیاز باری را بگیریم.

وی درخصوص اختلافی که بین مهاجم و سرمربی تیم آلومینیوم پیش آمده، تاکید کرد: زاید بازیکن حرفه ای است و بعید می دانم تمارض به مصدویمت کرده باشد اما وی باید بداند همه از بازیکنانی که اسم بزرگی دارند انتظاراتشان بیشتر است و سرمربی تیم نیز از این قاعده مستثنی نیست. زاید اگر می خواهد درایران به فوتبال خود ادامه دهد باید بداند که سطح کیفی و فنی وی درتیم هایی مانند آلومینیوم مشخص می شود نه تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد: با توجه به شرایطی که تیم دارد سرمربی تیم قطعا از همه داشته های خود استفاده خواهد کرد حتی ایمون زاید چون این موضوع به نفع همه و درنهایت به سود تیم است.

وی در پاسخ به این پرسش که  با حضور مظلومی آمار گل های خورده تیم آلومینیوم بسیار بالا رفته است، تصریح کرد: مظلومی به فوتبال هجومی اعتقاد داشته و به هیچ وجه به تساوی اعتقاد ندارد همین موضوع باعث می شدکه تمرکز بازیکنان برروی دفاع کردن کمتر شود ما مقابل ذوب آهن بازی حساسی داریم و قطعا کادر فنی به گونه ای برنامه ریزی کرده که سه امتیاز بازی رابگیریم.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد: به نظر من با توجه به وسعتی که کشور ایران داشته و استعدادهایی که در فوتبال دارد کاهش تعداد تیم های لیگ برتری تصمیمی اشتباه بوده و تبعات بدی برای فوتبال ایران دارد ما سعی خود را می کنیم تا سازمان لیگ در تصمیم خود تجدید نظر کند  چون حیف است تیم هایی مانند ذوب آهن وآلومینیوم که زیر ساختهای مورد تایید AFC را داشته و پشتوانه خوبی دارند فصل آینده در رقابتهای لیگ برتر  حضور نداشته باشند.

دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و ذوب آهن از هفته 29 رقابتهای لیگ برتر ساعت 16روز یکشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس برگزار خواهد شد.

کد خبر 2014746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha