۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۲

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

کاندیداهای ریاست نظام پزشکی/ رئیس نظام پزشکی تهران 27 اسفند تعیین می شود

کاندیداهای ریاست نظام پزشکی/ رئیس نظام پزشکی تهران 27 اسفند تعیین می شود

عضو منتخب هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از برگزاری مجمع تهران در روز 27 اسفنده ماه جاری برای معرفی رئیس جدید نظام پزشکی تهران بزرگ خبر داد.

دکتر ایرج خسرونیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در جلسه 27 اسفند ماه جاری، رئیس نظام پزشکی تهران از بین کسانی که منتخب شده اند، تعیین و معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به حساسیت زیادی که نظام پزشکی تهران دارد، افزود: نظام پزشکی تهران به عنوان تاثیرگذارترین نظام پزشکی در تعیین رئیس کل سازمان نظام پزشکی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از همین رو، تعیین رئیس جدید نظام پزشکی تهران بزرگ نیز اهمیت خاصی دارد.

خسرونیا در ادامه به کاندیداهای احتمالی برای ریاست سازمان نظام پزشکی ایران اشاره کرد و گفت: تاکنون 3 نفر از منتخبین جدید به نوعی وارد عرصه رقابت برای تعیین رئیس کل سازمان شده اند.

به گفته وی، دکتر علی رضا زالی، دکتر عبدالرضا عزیزی و دکتر احمد شجاعی، از جمله افرادی هستند که فعلا برای ریاست سازمان مطرح شده اند.

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تاکید بر اینکه رئیس سازمان می بایست در تعامل با انجمنهای پزشکی و پزشکان معرفی و تعیین شود، تصریح کرد: در حدود 130 انجمن پزشکی در کشور داریم که نمایندگان جامعه پزشکی کشور هستند.

وی ادامه داد: قطعا رئیس آینده باید حضور این انجمنها و نظرات آنها را مورد توجه قرار دهد و اینطور نباشد که این انجمنها نادیده گرفته شوند. زیرا، رئیس آینده بدون تعامل با این انجمنها نخواهد توانست وظایفی را که بر عهده دارد، پیش ببرد و نماینده واقعی جامعه پزشکی نخواهد بود.

عضو منتخب هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل مجمع عمومی برای تعیین اعضای جدید شورای عالی نظام پزشکی کشور در سال آینده، افزود: رئیس جدید سازمان نظام پزشکی بعد از تشکیل شورای عالی نظام پزشکی تعیین خواهد شد.

خسرونیا از سازمان نظام پزشکی ایران به عنوان پارلمان جامعه پزشکی کشور نام برد و گفت: فردی که می خواهد ریاست این سازمان را بر عهده بگیرد، باید برنامه و راهکار داشته باشد.

کد خبر 2015310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha