۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷

محمدزاده عنوان کرد:

تداوم طرح جمع‌آوری دستفروشان بازار روز برازجان/ ساماندهی سردر واحدهای صنفی

تداوم طرح جمع‌آوری دستفروشان بازار روز برازجان/ ساماندهی سردر واحدهای صنفی

دشتستان – خبرگزاری مهر: رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از تداوم طرح جمع‌آوری دستفروشان در بازار روز برازجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمدزاده در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی شهرستان دشتستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت مستمر بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و بازرسی از این واحدها همواره در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم کنترل بیشتری بر بازار داشته باشیم.

وی از فعالیت بیش از هشت هزار واحد صنفی در مشاغل مختلف در دشتستان خبر داد و افزود: نظارت و کنترل واحدهای صنفی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه بوده و معیشت مردم تا حدود زیادی وابسته به همین مهم است لذا داشتن پروانه کسب که به‌ منزله شناسنامه واحدهای تجاری و اصناف است، سبب سهولت امر نظارت می‌شود

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی بازار روز برازجان، اضافه کرد: طرح جمع آوری دستفروشان در بازار روز انجام شده و هنوز هم ادامه دارد و با واحدهای صنفی که در این طرح مخالفت کنند برخورد خواهد شد.

وی از اجرای طرح ساماندهی سردرب واحدهای صنفی برازجان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این طرح با همکاری شهرداری برازجان، مجمع امور صنفی، اتحادیه‌های صنفی  دشتستان و نیروی انتظامی و مجری طرح انجام می‌شود.

محمدزاده در ادامه با بیان اینکه به‌کارگیری اسامي، عنوان‌ها و اصطلاحات بيگانه در تابلوهاي سر درب واحدهاي صنفي هویت ملی ما را تهدید می کند، ادامه داد: هرگونه نام، عنوان و اصطلاح بیگانه برای معرفی اجناس و اماکن فروش ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در ارتباط با ضرورت دریافت پروانه کسب توسط واحد‌های صنفی انجام داده است و انتظار می‌رود واحدهای صنفی فاقد مجوز سریعاً اقدامات لازم را برای دریافت مجوز انجام دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اضافه کرد: واحدهای تجاری دارای پروانه کسب بر روی سامانه اصناف کشور قابل شناسایی هستند و از این طریق شناخت از تخلفات قبلی و سوابق واحدهای تجاری به راحتی انجام می‌شود.

کد خبر 2015482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha