۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳

بیانیه رویانیان قبل از دیدار امروز ؛

رقابتی با دایی و مدیریت راه‌آهن ندارم/ هدفم حل مشکلات پرسپولیس است

رقابتی با دایی و مدیریت راه‌آهن ندارم/ هدفم حل مشکلات پرسپولیس است

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه با علی دایی رقابتی ندارد، گفت: من رقابتی با هیچ فردی ندارم و امیدوارم بازی با راه آهن یک بازی جوانمردانه توأم با موفقیت پرسپولیس باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: در بعضی رسانه‌ها اینگونه عنوان شده بود که دیدار پرسپولیس - راه‌آهن رقابت بین علی دایی و محمد رویانیان است و در این ارتباط تیترهایی زده شد. حال آنکه من رقابتی با ایشان یا فرد دیگری ندارم. چرا که من مدیر عامل باشگاه هستم و همه آنچه به آن فکر می‌کنم، این است که مشکلات تیم پرطرفدار پرسپولیس را حل کنم و آن را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بدهم.

وی ادامه داد: این بازی، رقابت بین مربیان و بازیکنان دو تیم است. من حتی با مدیریت باشگاه راه‌آهن هم رقابت ندارم. آنچه می‌خواهیم، انجام یک فوتبال پاک و جوانمردانه است و امیدوارم اعضای تیم پرسپولیس با موفقیت در این بازی، ضمن حفظ روند رو به جلو خود، دل هواداران را شاد کنند.

رویانیان در پایان تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم این بازی یک رقابت صرفا ورزشی بین اعضای فنی دو تیم است و نباید تقابل من با کسی تلقی شود.

محمد رویانیان در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که تیم راه آهن و پرسپولیس ساعت 17:30 امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. رویانیان چند ساعت مانده به شروع دیدار رفت دو تیم هم بیانیه‌ای صادر کرده بود.

کد خبر 2015485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha