۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۲۹

کوتاه از ورزش استان مرکزی/

تدوین تقویم فوتبال استان مرکزی در سال 92

تدوین تقویم فوتبال استان مرکزی در سال 92

اراک - خبرگزاری مهر: رییس هیات فوتبال استان مركزی از تدوین تقویم فوتبال استان مرکزی در سال 92 خبر داد و گفت: برنامه های بسیار خوبی در برای سال آینده فوتبال این استان تدوین شد كه با اجرای آنها توفیقات چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا غفاری افزود: تدوین تقویم فوتبال این استان در سال 92، برگزاری مسابقات روستایی و عشایری، وضعیت مالی و مشكلات مختلف فوتبال شهرستان های این استان در نشستی با روسای 11 هیات بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری دوره آموزش مربیگری درجه سه ورزش در آب بانوان در ساوه

دوره آموزش مربیگری درجه سه ورزش در آب بانوان با حضور 30 نفر شركت كننده به مدت پنج روز در ساوه برگزار شد.

معاون ورزش و جوانان ساوه با اشاره به اینكه ورزش در آب، قدرت عضلانی، استقامت، نرمش، انعطاف پذیری و تعادل بهتر را برای ورزشكاران به همراه دارد، اظهار كرد: برگزاری این دوره با هدف ترویج و گسترش هر چه بیشتر این رشته انجام شد.

مسعود ساكی بیان كرد: این ورزش برای افراد مبتلا به آرتروز و مشكلات مفصلی، اضافه وزن یا چاقی مفرط، دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی یا جراحی، دردهای ناحیه پشت، ضعف ماهیچه های پا، بارداری و سالخوردگی مفید است.

درخشش استان مرکزی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

 مديركل بهزيستي استان مركزي از كسب مقام سوم ليگ برتر بسكتبال با ويلچر به ميزباني قم خبر داد و گفت: تیم بسکتبال با ویلچر استان مرکزی با غلبه بر پیام مخابرات اصفهان به مقام سوم رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه ‌های کشور دست یافت.

رضاربيعي افزود: تیم بسکتبال با ویلچر استان مرکزی بعد از دو شکست متوالی برابر نمایندگان قم و کهریزک با غلبه برنماینده اصفهان به مقام سوم لیگ برتر دست یافت.

بازی های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور از دهم اسفند ماه به میزبانی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم و باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم آغاز و شامگاه جمعه با معرفی تیم های اول تا چهارم پایان یافت.

برگزاری اردوی فرهنگی، هویتی راهیان نور

مسئول مشارکت‌های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری اردوی فرهنگی، هویتی راهیان نور خبر داد و گفت: این اردو که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین آشنایی نسل سوم انقلاب با رشادت‌ها و جافشانی غیور مردان و زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس برگزار شد 50 نفر از دبیران و اعضا موسسات مردم نهاد جوانان و همچنین منتخب ورزشکاران استان مرکزی حضور داشتند.

علی عظیمی زاده همچنین با اشاره به برنامه های فرهنگی، هویتی این اردو گفت: بازدید از سد دز واقع در شهرستان اندیمشک، مناطق عملیاتی شلمچه، خرمشهر و دهلاویه که عملیات‌های کربلای 5 و بیت المقدس در این مناطق انجام شده‌اند از برنامه‌های این اردو فرهنگی، هویتی بود.


 

کد خبر 2015510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha