۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۵۳

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بلژیک؛

قوچان‌نژاد در فهرست 18 نفره نبود/ لیژ با ژاپنی‌ها 4 گل زد!

قوچان‌نژاد در فهرست 18 نفره نبود/ لیژ با ژاپنی‌ها 4 گل زد!

تیم فوتبال استاندارد لیژ در حالی هفته بیست و نهم لیگ برتر بلژیک را با یک برد پرگل پشت سر گذاشت که رضا قوچان نژاد در فهرست 18 نفره این تیم حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استاندارد لی‌یژ شنبه شب در هفته بیست و نهم لیگ برتر بلژیک در غیاب رضا قوچان‌نژاد مقابل تیم "اوه لوون" با چهار گل به برتری دست یافت. در این بازی که در زمین حریف برگزار شد ایموه ازکیل(1)، باتشوایی(22)، کیمان(68) و بولوت(84) برای لی‌یژ گلزنی کردند. این برد در حالی به دست آمد که تیم استاندارد لی‌یژ از دقیقه 44 با اخراج یک بازیکن 10 نفره به کار خود ادامه داد. استاندارد لی‌یژ با این برد 50 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی ماند. تیم اندرلخت با 66 امتیاز صدرنشین لیگ برتر بلژیک است و تیم‌های زولته وارگم(65)، خنک(53) و بروژ(51 امتیاز) در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

نکته جالب این که در بازی شنبه شب رضا قوچان‌نژاد لژِیونر ایرانی تیم استاندارد لیژ در فهرست 18 نفره این تیم جایی نداشت. این برای نخستن بار بود که قوچان‌نژاد از روی سکوها بازی تیم خود را تماشا می‌کرد. کاواشیما دروازه‌بان ژاپنی تیم لیژ از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت. یونجی اونو دیگر بازیکن ژاپنی این تیم هم تا دقیقه 46 در زمین حضور داشت و ناگایی نیز از دقیقه 80 به میدان رفت تا جای باتشوایی بازی کند.

کد خبر 2015522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha