۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۵۴

آیت الله صافی گلپایگانی:

حجت الاسلام موسوی لاری از استوانه‌هاي علم در عرصه‌ فرهنگ نوراني اسلام بود

حجت الاسلام موسوی لاری از استوانه‌هاي علم در عرصه‌ فرهنگ نوراني اسلام بود

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین موسوی لاری يكي از استوانه‌هاي علم و تحقيق و پژوهش در عرصه‌ي فرهنگ نوراني اسلام و ولايت مطلقه حضرت اميرالمؤمنين(ع) بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مصطفی موسوی لاری بیان کرد: رحلت عالم بزرگوار، دانشمند فرزانه، محقق عالي مقام، حجت الاسلام و المسلمين آقاي حاج سيد مجتبي موسوي لاري ، موجب تأثر و تأسف شد.

وی در پیام خود بیان داشت: آن فقيد سعيد يكي از استوانه‌هاي علم و تحقيق و پژوهش در عرصه‌ي فرهنگ نوراني اسلام و ولايت مطلقه حضرت اميرالمؤمنين(ع) بود كه خدمات فراواني را به مكتب اهل بيت(ع) ارائه کرد و بسياري از طالبان حقيقت را به راه مستقيم هدايت كرد.

این مرجع تقلید در این پیام گفت: او در عين حال عالمي وارسته و مخلق به اخلاق حسنه و داراي كمالات و فضائل بلند انساني بود كه بدون سر و صدا و دور از مقامات ظاهري دنيوي، متواضعانه به وظيفه‌ي بزرگ ديني خود عمل مي‌ کرد.

وی در پیام خود تصریح کرد: فقدان شخصيت او ثلمه‌اي براي اسلام و تشيع است، اينجانب رحلت اين عالم بزرگوار را به حضرات علماي اسلام و اهالي شريف استان فارس به ويژه لارستان و خاندان مكرّم آن مرحوم و آقازاده فاضل و محترم ايشان تسليت عرض کرده و براي آن فقيد سعيد علوّ درجات و رحمت الهي وبراي بازماندگان مكرّم صبر جميل و اجر جزيل مسئلت دارم.

کد خبر 2015576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha