۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۲۹

آرسن ونگر:

مقابل بایرن مونیخ باید غیرممکن را به ممکن تبدیل کنیم

مقابل بایرن مونیخ باید غیرممکن را به ممکن تبدیل کنیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت تیم وی برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل بایرن مونیخ کار دشواری پیش رو دارد با این حال آنها هنوز هم شانس صعود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه امارات مقابل بایرن مونیخ تن به شکست داد.

"آرسن نگر" که قرار است تیمش چهارشنبه شب در ورزشگاه "آلیانتس آره‌نا" مقابل بایرن مونیخ به میدان برود، در خصوص این دیدار اظهار داشت: بخت ما اندک است اما این شانس را داریم تا ناممکن را به ممکن تبدیل کنیم. ما نیمه دوم دیدار با میلان را فراموش نمی‌کنیم که موفق شدیم سه گل وارد دروازه این تیم کنیم. بنابراین از ابتدا تا انتهای مسابقه با روحیه مثبت به دیدار بایرن مونیخ می‌رویم.

مربی 63 ساله آرسنال ادامه داد: آرسنال بازی‌های بزرگی را در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برده که ما به آنها می‌بالیم. باید فقط خودمان را متقاعد کنیم که می‌توانیم از پس انجام این کار برآییم. این افتخار بزرگی برای آرسنال است چنانچه بتواند جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را در مونیخ کسب کند.

ونگر ادامه داد: می‌دانیم در محیط دشواری باید با تیمی بازی کنیم که هیچ نقصی ندارد. منتهی با ذهنیت پیروزی به آنجا می‌رویم و نه با این اندیشه که تیممان صعود نکرده است. باید سعی کنیم بایرن را عقب نگه داریم. تنها راه موفقیت ما این است که از ابتدای مسابقه با ذهنیت مثبت گام به زمین بگذاریم.

کد خبر 2015590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha