۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۲۳:۴۹

هفته بیست و هفتم لالیگا؛

رئال با درخشش رونالدو از سد سلتاویگو گذشت/ والنسیا مغلوب بیلبائو شد

رئال با درخشش رونالدو از سد سلتاویگو گذشت/ والنسیا مغلوب بیلبائو شد

هفته بیست و هفتم رقابتهای لالیگا عصر یکشنبه با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که در مهمترین آنها رئال با درخشش رونالدو از سد سلتاویگو گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئال مادرید در حضور 22 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی سلتاویگو موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. "کریس رونالدو" ستاره رئال در این بازی بود و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

رونالدو ابتدا در دقیقه 61 دروازه سلتاویگو را باز کرد اما "یاگو آسپاس" مهاجم سلتا دو دقیقه بعد نتیجه را به تساوی کشاند. در دقیقه 72 بازی "کاکا" هافبک برزیلی رئال با خطا در محوطه جریمه سرنگون شد و داور یک ضربه پنالتی را به سود رئالی ها اعلام کرد. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و آن را به تور دروازه چسباند تا دو مین گل خود و رئال را به ثمر برساند.

در دیگر دیدار والنسیا در خانه اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. تک گل این بازی را "ایکر مونیان" مهاجم بیلبائو که از روی نیمکت به میدان آمده بود به ثمر رساند. در دیگر دیدار نیز ختافه و لوانته به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در آخرین دیدار یکشنبه شب هم اکنون اتلتیکومادرید در خانه خود رو در روی رئال سوسیداد قرار گرفته است. آخرین دیدار این هفته را هم دوشنبه شب دو تیم زاراگوزا و گرانادا برگزار خواهند کرد.

جدول رده بندی:
1- بارسلونا 71 امتیاز
2- رئال مادرید 58 امتیاز
3- اتلتیکومادرید 57 امتیاز – یک بازی کمتر
4- مالاگا 44 امتیاز
---------------------------------------------
18- مایورکا 24 امتیاز
19- سلتاویگو 23 امتیاز
20- دپورتیوو لاکرونیا 17 امتیاز

کد خبر 2015982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha