۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۳۷

اهدا بیش از يك ميليارد ريال کمک برای هوشمند سازی مدارس خمین

اهدا بیش از يك ميليارد ريال کمک برای هوشمند سازی مدارس خمین

خمین-خبرگزاری مهر: رئيس آموزش و پرورش شهرستان خمين از اهدای مبلغ يك ميليارد و260 ميليون ريال کمک برای ساخت سالن چند منظوره وهوشمند سازی مدارس خمین از سوی خیرین خبر داد.

داوود جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در جلسه مجمع خيرين مدرسه ساز خمين خيرين اين شهرستان مبلغ يك ميليارد و260 ميليون ريال اهدا کردند که از این مبلغ  260 ميليون ريال جهت هوشمند سازی چهار كلاس درس مدارس اين شهرستان صرف می شود.

وی اضافه کرد: همچنین حاج محمد علی فرجی مبلغ يك ميليارد ريال جهت ساخت يك باب سالن چند منظوره درمدرسه شبانه روزی علامه طباطبايی اهداء کرد.

جنتی تصریح کرد:  انجام عمل خير، نوع دوستی، از خودگذشتگی و بذل مال و ايثار فرهنگ شايسته ای است که کمک به ساخت مدرسه به عنوان جهاد مدرسه سازی هنوز شور نشاط در قلب و دل مردم موج می زند.

وی ادامه داد: ترويج آن باعث تجلی بيشترمفهوم انسانيت و تحكيم در روابط انسانی است کاری که خیرین در راه مدرسه‌ سازی انجام می‌دهند هم از سه عنصر علم، عشق و امید برخوردار است.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان خمين با بیان اینکه انسانیت انسان در سایه علم شکوفا می‌شود٬ گفت: اگر علم نباشد، پیشرفت و عزتی هم وجود نخواهد داشت.
جنتی عشق را انگیزه و حرکت و خدمتی در جامعه دانست و اظهار کرد: اگر عشق نباشد هیچ خیر و خوبی در عالم اتفاق نمی‌افتد.

وی همچنین از امید به عنوان موتور حرکت زندگی انسان یاد کرد و افزود: کار خیرین مدرسه‌ساز، کاری از جنس کار معلمان است٬ که  بدون عشق بی‌معناست و کانون عشق و علم و امید مدرسه است.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان خمين با بیان اینکه خیرین٬ پرچم توسعه و ساخت مدارس را در دست دارند٬ اضافه کرد: امروز جهاد مدرسه سازی و شور نشاط جهت امور خيريه در آموزش و پرورش در قلب و دل مردم موج می زند و اين نشان دهنده جايگاه مقدس آموزش و پرورش در جامعه است.

وی با اشاره به تکلیف و وظیفه دانش آموزان اظهارداشت: دانش آموزان این مرز و بوم نیز با الگو قرار دادن خیرین و نیکوکاران در راستای کسب علم و دانش و دستیابی به موفقیت های عظیم تلاش کنند.

 

کد خبر 2016301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha