۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۴۵

مسئول مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد:

هیات رئیسه زمان بازی استقلال - سپاهان را تعیین کرد/ خوش خدمتی نکردیم

هیات رئیسه زمان بازی استقلال - سپاهان را تعیین کرد/ خوش خدمتی نکردیم

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال تعیین تاریخ بازی استقلال و سپاهان را تصمیم جمعی اعضای هیات رئیسه این سازمان برشمرد و گفت: برای ما استقلال و سپاهان هیچ فرقی با یکدیگر نمی‌کنند زیرا آنها نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین اظهار نظر خود، تغییر زمان دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی و اعلام برنامه هفته‌های سی و یکم و سی و دوم لیگ برتر را خوش خدمتی به استقلالی‌ها برشمرد و اعلام کرد سازمان لیگ با این برنامه دشمنی خود را با سپاهانی‌ها نشان داد.

آلبرت گریگوریان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهار نظر رسول خوروش گفت: از مسئولان سه نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ برتر دعوت کردیم تا نشست‌های مشترکی را در محل سازمان لیگ داشته و پیشنهادات خود در خصوص برنامه 4 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر و مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به ما ارائه دهند.

وی افزود: متاسفانه در مورد تعیین تاریخ برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی مسئولان دو باشگاه به توافق نرسیدند که همین موضوع باعث شد تا هیات رئیسه سازمان لیگ در این خصوص به جمع بندی رسیده و تصمیم گیری کند. بنابراین برخلاف اظهار نظر سرپرست تیم سپاهان سازمان لیگ هیچ خوش خدمتی به استقلالی‌ها نکرده است.

مسئول مسابقات سازمان لیگ همچنین تاکید کرد: هنوز اعتراض مکتوب و رسمی از سوی مسئولان باشگاه سپاهان در خصوص زمان برگزاری بازی نیمه نهایی جام حذفی و هفته سی و یکم لیگ به دست ما نرسیده است. برای ما استقلال و سپاهان هیچ فرقی با یکدیگر نمی‌کنند زیرا این دو تیم‌، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

گریگوریان در پایان گفت: هدف اصلی اعضای هیات رئیسه حمایت کامل از هر سه نماینده فوتبال ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است. هر چند که برنامه بازی استقلال و سپاهان و همچنین هفته‌های سی و یکم و سی و دوم لیگ توسط سازمان لیگ رسما اعلام شده اما سپاهانی‌ها می‌توانند اعتراض رسمی خود را در این خصوص به سازمان لیگ ارائه دهند.

طبق برنامه جدید سازمان لیگ، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور ساعت 18:50 روز شنبه دهم فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2016332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha