۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۰۰

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - هند؛

ورپشتی نخستین مدال تاریخ ایران در ماده 200 متر را کسب کرد

ورپشتی نخستین مدال تاریخ ایران در ماده 200 متر را کسب کرد

مسابقات دوچرخه‌‍‌سواری قهرمانی آسیا درحالی امروز هم در شهر دهلی نو پیگیری شد که حسنعلی ورپشتی با کسب مدال نقره ماده 200 متر، نخستین گردن آویز تاریخ دوچرخه‌سواری ایران در این ماده 200 متر را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، در ادامه رقابتهای پنجمین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا هندوستان، ظهر امروز دوشنبه حسنعلی ورپشتی رکابزن ملی‌پوش ایران در مرحله فینال مسابقات ماده 200 متر به مصاف رقیب خود رفت که با عملکردی قابل قبول و با کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره، نخستین گردن آویز تاریخ دوچرخه‌سواری ایران را در این رشته ورزشی به ارمغان آورد.

در این ماده رکابزن مالزیایی که مقام قهرمانی جهان را در کارنامه خود به ثبت رسانده با استفاده از مربی استرالیایی با تجربه و سرمایه گذاری بالا، اول شد.

سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" در حال برگزاری است.

کد خبر 2016366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha