۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۴۳

چمن گلی در گفتگو با مهر:

معرفی 15 نفر برای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی/ با بازگشت "بنا" مشکلی ندارم

 معرفی  15 نفر برای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی/ با بازگشت "بنا" مشکلی ندارم

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: 15 نفر را برای اعضای کادر فنی معرفی کرده ام که پس از مطرح کردن آنها با آقای خادم نتیجه نهایی اعلام می شود.

عبدالله چمن گلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در روزهای آینده برنامه های خود را برای تیم ملی اعلام می کنم، اظهار داشت: در روزهای آینده هم کادر فنی و هم برنامه های خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی اعلام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در اسرع وقت اردوی تیم ملی از سر گرفته می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه 29 فروردین ماه مسابقات آسیایی کشتی در هندوستان برگزار می شود باید هرچه سریعتر اردوی تیم ملی برگزار شود.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پاسخ به سوال مهر در رابطه با اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: 15 نفر را برای اعضای کادر فنی معرفی کرده ام که پس از مطرح کردن آنها با آقای خادم نتیجه نهایی اعلام می شود.

چمن گلی با اشاره به اینکه سه نفر از اعضای کادر فنی که من مطرح کرده ام از پیشکسوتان لرستانی هستند، تصریح کرد: این سه نفر در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان معرفی شده اند.

وی یادآور شد: در جلسه ی کمیته فنی تیم ملی در رابطه با حضور افرادی که معرفی کرده ام با توجه به آیتم های مدنظر کمیته فنی تصمیم گیری می شود.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پاسخ به این سوال در مورد حضور مجدد آقای بنا در تیم، گفت: من با آقای بنا مشکلی ندارم و حتی اگر ایشان سرمربی شود من کمکش می شوم.

چمن گلی با تاکید بر اینکه مگر چند تا پیشکسوت و بزرگ در کشتی وجود دارد که آنها را حذف کنیم، اظهار داشت: من از حذف کردن بدم می آید و باید به جای آن جذب صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در تیم ملی کشتی برای همه جا هست و من هم از حضور پیشکسوتان و صاحب نظران استقبال می کنم، افزود: از روز اولی که با آقای خادم صحبت کردم، گفتم که من با آقای بنا مشکلی ندارم و اگر هم بوده تنها یک اختلاف سلیقه کوچک بوده است.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران همچنین در رابطه با حضور سه مدال آور المپیکی کشتی فرنگی در اردوی تیم ملی گفت: من گفته ام که در صورت تمایل می توانند به اردوی تیم ملی بیایند و ما هم در خدمت آنها خواهیم بود.

چمن گلی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه من شهرستانی بوده ام و به مشکلات آنها واقف هستنم، اظهار داشت: ملاک من برای حضور کشتی گیران در اردوی تیم ملی تنها مسابقات انتخابی است.

وی با تاکید بر اینکه هر کشتی گیری که در مسابقات انتخابی اول شود، دوبنده تیم ملی را می گیرد، یادآور شد: فیلتر من برای حضور کشتی گیران در اردوی تیم ملی مسابقات انتخابی است.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه این امر در همه کشتی گیران و در همه استانها اجرا می شود، گفت: نباید عدالت را در انتخاب اعضای تیم ملی از دست بدهیم.

کد خبر 2018660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha