۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۵۰

رویانیان خبر داد:

130 هزار دلار مطالبات وینگادا پرداخت شد/ اعلام رقم دریافتی از دنیزلی

130 هزار دلار مطالبات وینگادا پرداخت شد/ اعلام رقم دریافتی از دنیزلی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت بخشی از مطالبات نلو وینگادا و دستیارش کاروالیو خبر داد و ابراز امیدواری کرد دولت و بانک مرکزی با تخصیص ارز دولتی، باشگاه پرسپولیس رادر پرداخت مابقی این بدهی یاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: شب گذشته نشستی با آقای شکری مشاور حقوقی باشگاه داشتیم و درباره پرداخت بخشی از مطالبات وینگادا با این مربی پرتغالی مذاکراتی انجام شد و براساس توافق به عمل آمده یک سوم از مطالبات وینگادا و دستیارش امروز به حساب آنها واریز شد.

وی ادامه داد: وینگادا طبق شکایتی که سالها پیش کرده بود برای دریافت حق و حقوقش ادعاهایی داشت که بنده در زمان ورودم به باشگاه پرسپولیس با این پرونده مواجه شدم و آن را بررسی کردم. این پرونده به مرحله خطر رسیده بود و ما تا 25 اسفند مهلت داشتیم مطالبات وینگادا و دستیارش را پرداخت نماییم، در غیر اینصورت این پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع و درباره آن تصمیم گیری می شد.

رویانیان ادامه داد: بر همین اساس ما طی روزهای گذشته مذاکراتی با وینگادا داشتیم و از ایشان برای پرداخت مطالبات تا پنجاه روز دیگر مهلت گرفتیم تا پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نشود. ما امروز 130 هزار دلار از حق و حقوق ایشان را پرداخت کردیم که 100 هزار دلار بابت خود ایشان بوده و 30 هزار دلار نیز به کاروالیو اختصاص داشت. این پرداختی را نیز رسما و کتبا به فیفا اعلام داشتیم و آمادگی خود را برای پرداخت مابقی این بدهی طی 50 روز آینده و در دو مرحله اعلام کردیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که این مبلغ را از چه منبعی تامین کرده است، افزود: ما بیش از  600 هزار دلار از آقای دنیزلی طلب داشتیم،  به هر حال جالب است که باشگاه پرسپولیس برای یک بار هم که شده از مربی ‏اش طلب داشته باشد. برای دریافت مطالبات خود از آقای دنیزلی مذاکراتی با ایشان داشتیم و طی دو سه ما ه اخیر در سه مرحله 600 هزار دلار از طلب خود را از ایشان دریافت کردیم.

وی افزود: این دریافتی ها را برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان خارجی از جمله نیلسون، پروویچ، ولاتکو، روبرتو سوسا و ایمون زاید و همچنین بازیکنان ایرانی هزینه کردیم و 100 هزار دلار از این دریافتی را نیز برای پرداخت مطالبات وینگادا اختصاص دادیم تا هم این پرونده به ضرر ما در کمیته انضباطی فیفا به جریان نیافتد و همین اینکه هواداران پرسپولیس از نگرانی تا  حدودی خارج شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلار را به چه قیمتی به دنیزلی پرداخت کرده و با چه نرخی از وی  دریافت کرده است،گفت: زمانی که این 600 هزار دلار را به دنیزلی دادیم ، قیمت دلار 1500 تومان بود و ما این 600 هزار دلار را طی دو سه ماه اخیر از وی دریافت کردیم و توانستیم به واسطه این ارزش افزوده بسیاری از مشکلات مالی باشگاه را حل و فصل نماییم. درباره مبلغ ترانسفر علیرضا حقیقی به روبین کازان نیز تقریبا چنین تجربه و اتفاقی به نفع باشگاه پرسپولیس روی داد.

رویانیان در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: به هواداران گفته بودم بابت پرونده وینگادا نگران نباشند. البته در حال حاضر نیز اگر نتوانیم مطالبات را به موقع پرداخت نماییم خطر کسر امتیاز و یا محرومیت های دیگر ما را تهدید می کند. اما بنده به هیچ قیمتی نمی گذارم آسیبی به پرسپولیس وارد شود و برای بستن این پرونده هر کاری که لازم باشد انجام می دهم و باید بگویم که آقای وینگادا نیز شرایط ما را درک کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: ما برای پرداخت مابقی این بدهی نیاز به کمک جدی دولت و بانک مرکزی داریم و به همین منظور مکاتباتی با دولت انجام شده و امیدوارم بانک مرکزی و بانک ملت، باشگاه مردمی و پرطرفدار پرسپولیس را همراهی نمایند تا بتوانیم مابقی مطالبات وینگادا را پرداخت نماییم.

 

کد خبر 2018846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha