۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

پیشنهاد نوروزی هنرمندان به مردم

لزوم رفع تنگناهای اقتصادی/ با خودتان کتاب هم به سفر ببرید

لزوم رفع تنگناهای اقتصادی/ با خودتان کتاب هم به سفر ببرید

محمد گلریز در راستای پیشنهاد عیدانه خود به مردم، گفت: در طول سفر همراه داشتن دوست خوبی چون کتاب را فراموش نکنید.

محمد گلریز، خواننده در راستای پیشنهاد نوروزی خود به مردم در ابتدای صحبت‌های خود به خبرنگار مهر گفت: جدا از مسایل هنری، بهار و سال جدید را فرصت طلایی برای مردم می‌دانم و امیدوارم مسوولان عرصه‌های مختلف، در آغاز بهار که سراسر زیبایی و شکفتن است شرایطی را برای مردم فراهم کنند تا همه هموطنانمان به دور از تنگناهای اقتصادی بتوانند سال خوب و پرباری داشته باشند.

وی ادامه داد: البته در این راستا خود مردم هم باید همدلی داشته باشند که خوشبختانه دارند و مسوولان نیز باید برای تمامی مردم شرایط تفریح، رفاه و سرگرمی را فراهم کنند.

این خواننده سرودهای انقلابی، برنامه‌های خوب رسانه ای را یکی از برنامه‌هایی خواند که برای مردم جذاب است و درباره آنها گفت: این دست برنامه‌ها باید ضمن شاد و پر محتوا بودن، مردم را نیز امیدوار کنند.

اما گلریز درباره سفر در ایام نوروز نیز بیان کرد: اغلب مردم در ایام عید برای سفر نوروزی خود شهرهای شمالی کشور را انتخاب می‌کنند و این در حالی است که به نظر من شهر های جنوبی کشور نیز در فصل بهار زیبایی خود را دارا هستند.

وی ادامه داد: در طول سفر یکی از دوستان خوب مسافر، کتاب است از همین رو به مردم خوب کشورم پیشنهاد می کنم که در طول سفر خود حتما کتاب به همراه داشته باشند.

گلریز در پایان، ضمن عرض سلام و ادب خدمت مخاطبان خبرگزاری مهر، داشتن سالی خوب را را برای همه مردم ایران آرزو کرد.

 

کد خبر 2019019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha