۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۱

سرپرست فولاد در گفتگو با مهر:

بازی در ورزشگاه شیراز خطر جانی دارد/ اصرار داریم فوتبال نابود شود!

بازی در ورزشگاه شیراز خطر جانی دارد/ اصرار داریم فوتبال نابود شود!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان معقد است بازی روی "زمین موکتی" استادیوم دستغیب شیراز خطر جانی دارد. او می‌گوید بازیکنان مجبور بودند زیر توپ بزنند و به بازی بکِش بکِش روی بیاورند.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی تیم فوتبال فولاد مقابل فجرسپاسی در شیراز اظهار داشت: ما در این مسابقه 10 نفره شدیم و گل مساوی را دریافت کردیم ولی مشکل اصلی ما زمین ورزشگاه دستغیب بود. من به ناظر مسابقه هم گفتم که زمین این ورزشگاه موکت روی آسفالت است چون چمن مصنوعی تعریف خاص خودش را دارد. ضمن اینکه پیست دو و میدانی هم آسفالت بود. بازی در این زمین برای بازیکنان خطر جانی دارد.

وی با اشاره به امکانات جانبی استادیوم دستغیب تاکید کرد: رختکن‌های این استادیوم فقط یک حمام و یک دستشویی دارد. آیا این امکانات شایسته تیم‌های لیگ برتری است؟ اگر سازمان لیگ این استادیوم‌ها را تایید نکند مجبورند آنرا درست کنند. اگر فوتبال درست و حسابی می‌خواهیم باید این زمین‌ها را دور بریزیم! اگر هم اصرار داریم که بازی‌ها روی این زمین‌ها باشد یعنی اصرار داریم فوتبال را نابود کنیم.

سرپرست فولاد ادامه داد: داستان برخورد توپ به زمین چمن دستغیب و بلند شدن آن یادآور شعر معروف " می‌زنم زمین هوا می‌ره، نمی‌دونی تا کجا می‌ره" است! بازیکنان نمی‌توانستند توپ را کنترل کنند و به همین خاطر به بازی بکِش بکِش رو آوردند.

ابن قاسم با بیان اینکه لیاقت تیم‌های لیگ برتری بازی در چنین زمین‌هایی نیست، تصریح کرد: ما در سال‌های 53، 54 در شیراز روی چمن طبیعی بازی می‌کردیم ولی الان در سال 1391 باید در مرکز استان فارس روی چمن مصنوعی به میدان برویم. اینها درد است. مسئولان فوتبال ما یا این مسائل را نمی‌دانند و یا چشمانشان را روی آن بسته‌اند.

وی در پایان درباره برنامه تمرینات فولاد در تعطیلات نوروز هم گفت: تمرین تیم فولاد تا پنجم فروردین تعطیل است و پس از آن برای بازی با صبا شروع می‌شود. حسین فرکی هم به زودی به اهواز بر می‌گردد تا تمرینات را زیر نظر بگیرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال روز جمعه در شیراز و مقابل تیم فجر به تساوی یک بر یک رسید.

 

کد خبر 2019380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha