۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۱۳

گزارش تمرین آبی‌پوشان؛

غیبت جباری در تمرین استقلال/ صحبت‌های اختصاصی رحمتی با بابازاده

غیبت جباری در تمرین استقلال/ صحبت‌های اختصاصی رحمتی با بابازاده

مجتبی جباری پس از یک روز استراحت، امروز نیز در تمرین استقلال غایب بود سید مهدی رحمتی با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد و حدود 10 دقیقه با حمید بابازاده به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز استقلال تهران پس از یک روز تعطیلی  و از ساعت 15 و 30  و با حضور بیش از 100 تماشاگر در کمپ اختصاصی این تیم آغاز شد. مجتبی جباری در تمرین امروز غایب بود و حنیف عمران زاده نیز به دلیل مشکلات انضباطی که در دیدار مقابل العین امارات برایش بوجود آمد در تمرین حضور نداشت. همچنین ویسنته آرزه نیز به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی کشورش در تمرین استقلال غایب بود.

ساموئل هافبک گلزن استقلال دیدار مقابل العین نیز با 15 دقیقه تاخیر در تمرین حضور پیدا کرد و حدود 20 دقیقه به طور انفرادی با مربی بدنساز  بصورت اختصاصی تمرین کرد. میرشاد ماجدی نیز با تاخیر در تمرین استقلال حاضر شد.

سید مهدی رحمتی با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد و حدود 10 دقیقه نیز با حمید بابازاده به طور اختصاصی صحبت کرد و تا پایان تمرین حضور داشت.

در حاشیه تمرین امروز کادر پزشکی استقلال نیز در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر حضور رحمتی و خسرو حیدری در دیدار مقابل نفت نیز توضیح دادند که سید مهدی رحمتی مقابل نفت بازی خواهد کرد اما باید از خسرو حیدری تست گرفت تا وضعیت مصدومیت وی مشخص شود.

در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی چند دقیقه ای با بازیکنان خود صحبت کرد و از آنان خواست که مقابل نفت نیز بازی خوبی از خود ارائه دهند تا بتوانند با پیروزی مقابل این تیم عیدی خوبی در پایان سال به هوادارانشان تقدیم کنند.

پس از صحبت های قلعه نویی بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز، بدنهای خود را گرم کرده و سپس حدود 15 دقیقه به بازی آقاوسط پرداختند و در آیتم بعدی به مرور کارهای تاکتیکی و سانتر از جناحین و شوت از راه دور پرداخته و در بخش پایانی تمرین نیز یک فوتبال درون تیمی را انجام دادند که سرمربی تیم به دلیل این بازی را زیر نظر داشت و در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

تمرین این تیم در ساعت 16 و 45 به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را در سال 1391 و قبل از دیدار مقابل نفت تهران در کمپ اختصاصی استقلال انجام خواهد داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه 28 فروردین و از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

کد خبر 2019872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha