۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۲۱:۲۸

طاهایی اعلام کرد:

قهرمانی والیبال کاله مازندران در لیگ دسته یک کشور سبب خوشحالی مازنیها شد

قهرمانی والیبال کاله مازندران در لیگ دسته یک کشور سبب خوشحالی مازنیها شد

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران با تبریک قهرمانی تیم والیبال کاله مازندران گفت: قهرمانی این تیم در لیگ دسته یک والیبال کشور سبب خوشحالی مازنیها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيد علي اكبر طاهايي در پيامي قهرماني تيم واليبال كاله در مسابقات لیگ برتر والیبال كشور و راهیابی این تیم قدرتمند به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسيا را تبريك گفت.

قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال کاله مازندران در مسابقات لیگ برتر والیبال كشور براي دومين سال پياپي و راهیابی این تیم قدرتمند به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا، باعث خوشحالی و خشنودی مردم ورزش دوست استان شد.

همت و تلاش خستگی ناپذیر مربيان زحمتكش و بازیكنان با تعصب و خوش تكنيك تیم والیبال کاله مازندران، نمونه ای از توان و خلاقيت بالای جوانان ایرانی و مازني است كه فتح قله های بلند واليبال آسیا را نوید می دهد.

این پیام می افزاید: يقينا این پیروزی غرور آفرين، كه حاصل توكل ورزشكاران و جوانان اين مرز وبوم به خداوند يكتا، تلاش، پشتكار و ممارست آنهاست، نشان ديگري از شايستگي‌ها و توانمندي‌هاي جوانان دلير اين سرزمين و افتخاری بزرگ برای مردم شريف مازندران است.

اينجانب كسب اين افتخار ارزشمند را به مازندراني هاي عزيز، جامعه ورزشی به ویژه مربیان، کادر فنی و بازيكنان تیم واليبال كاله مازندران و خانواده آنان، مجموعه كارخانجات صنايع غذايي كاله، مسئولان ورزش و جوانان و هيئت واليبال استان و مردم شريف شهرستان آمل، تبریک عرض می گویم.

امید است با توکل بر پروردگار متعال و همت جوانان عزيزمان، این موفقیت ها با کسب عنوان های برتر و برافراشته شدن پرچم ايران اسلامي در بازی های آسيايي و جهاني، تداوم یابد.

کد خبر 2019993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha