۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰

دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

اراک - خبرگزاری مهر: عباس ملک‌حسینی به عنوان دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم معارفه دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ملک‌سلیمانی رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ملک‌حسینی دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی و پردیس های علوم و تحقیقات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی در سالن جلسات منطقه برگزار شد.

 رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: دانشمندان و فرهیختگان جوان ایرانی در حوزه تحقیقات و فن‌آوری نقش بسزایی در استقلال و توسعه علمی کشور دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

دشمنان در صدد نفوذ در حوزه های مختلف علمی کشور است

دکتر ملک‌سلیمانی افزود: دشمنان سعی دارند با نفوذ در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی پایه های اقتدار کشور را ضعیف و مانع پیشرفت و توسعه کشور شوند.

رییس منطقه پنج خاطر نشان کرد: تقویت پایه های علمی و رسیدن به دانش نوین در رشته های مختلف باید سرلوحه تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزشی قرار گیرد که این مهم مرهون برنامه ریزی و تلاش مضاعف است.

دکتر سلیمانی توضیح داد: واحدهای دانشگاهی زیر مجموعه منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی باید با همبستگی و تعامل همه جانبه در راستای تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی و تربیت نسل جوان و انقلابی حرکت کنند.

وی یادآور شد: وجود مناطق 18 گانه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بخشی از ستاد هماهنگ کننده امور علمی و اجرایی دانشگاه نقش بسزایی در ارتقا جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

تدوین برنامه های راهبردی و اجرایی و ضرورت آن در مجموعه های دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: تدوین برنامه های راهبردی و اجرایی و ضرورت آن در مجموعه های دانشگاه آزاد اسلامی باید سرلوحه برنامه ها در مناطق باشد .

وی افزود: همفکری و هم اندیشی پیرامون توسعه علمی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی از اولویت های برنامه های منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی است.

در ادامه دکتر عباس ملک‌حسینی دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اظهار تشکر از حسن اعتماد ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرد با بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی‌های بسیار خوبی که در سطح واحدهای منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد در راستای ارتقا جایگاه علمی و فرهنگی منطقه و رسیدن به قله‌های پیشرفت بیش از پیش تلاش نماییم و مشکلات واحدهای دانشگاهی را در سطح منطقه حل نماییم .

وی افزود: ضرورت تبادل و هم اندیشی علمی بین واحدهای دانشگاهی منطقه باید جدی گرفته شود تا افق‌های جدیدی را در حوزه های علمی و فرهنگی برای دانش پژوهان فراهم آوریم.

مناطق دانشگاهی حلقه ارتباط دهنده بین واحد ها هستند

دکتر ملک‌حسینی اظهار داشت: مناطق دانشگاهی حلقه ارتباط دهنده بین واحد ها هستند که باید طبق اصول و قوانین جاری امور را به بهترین نحو ساماندهی کنند تا تعامل سازنده بین دانشگاهاه به وجود آید.

دبیر منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مشکلات واحدهای منطقه با همفکری، هم‌اندیشی و مشارکت همه جانبه واحدها حل خواهد شد و این همفکری و مشارکت زمینه رشد و ارتقا را فراهم می‌آورد.
وی تصریح کرد:خلاقیت و نوآوری باعث افزایش ثروت می‌شود که این مهم باید در دانشگاه ها تقویت شده تا زمینه خودکفایی هرچه بیشتر فراهم گردد.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر عباس ملک حسینی به عنوان دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد و از خدمات دکتر علی‌رضا نظام‌آبادی دبیر پیشین منطقه تشکر شد.

کد خبر 2020201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha