۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۳۷

پنج بازی و 10 گل خورده/

آلومینیوم با مظلومی به لیگ یک نزدیک شد/شکست ناگوار مقابل صبای 9 نفره

آلومینیوم با مظلومی به لیگ یک نزدیک شد/شکست ناگوار مقابل صبای 9 نفره

بندرعباس - خبرگزاری مهر: نتایج ضعیف پرویز مظلومی با تیم فوتبال آلومینیوم موجب شده تا این تیم در آستانه سقوط به رقابتهای لیگ دسته یک قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان عصر یکشنبه در هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم صبای قم شکست خورد.

در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، دو تیم در نیمه نخست حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند اما این آلومینیوم بود که در این نیمه با یک گل به برتری رسید.

در دقیقه 26 این دیدار میلاد میداوودی با یک ضربه ایستگاهی زیبا از پشت محوطه جریمه نخستین گل بازی را به ثمر رساند تا آلومینیوم برای پیروزی در این دیدار امیدوار شود.

اما صبای قم نیمه دوم را با حملات بیشتری آغاز کرد و در دقیقه 55 مسابقه اکبر صادقی از روی نقطه پنالتی گل تساوی صبا را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

یک دقیقه پس از گل صبا، داور مسابقه به علت خطای هند سعید لطفی مدافع صبا در محوطه جریمه این بازیکن را اخراج و یک پنالتی به سود آلومینیوم اعلام کرد که این ضربه پنالتی، نخستین پنالتی تیم فوتبال آلومینیوم در رقابتهای این فصل بود که پس از 30 بازی به سود این تیم اعلام شد.

اما محمود تیغ نورد کاپیتان آلومینیوم نتوانست نخستین پنالتی فصل آلومینیوم را تبدیل به گل کند و این ضربه با واکنش خوب حامد لک دروازه بان صبا مهار شد.

در حالی که انتظار می رفت با توجه به 10 نفره بودن صبا آلومینیوم در ادامه بازی بهتری را انجام دهد اما این صبا بود که در دقیقه 66 با ضربه عبدالکریم اسلامی که با استفاده از اشتباه مدافعان آلومینیوم در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفته بود، به گل برتری رسید.

چند دقیقه پس از این گل نیز مهدی مومنی دیگر بازیکن صبا با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین مسابقه اخراج شد تا همه چیز برای رسیدن آلومینیوم به گل تساوی فراهم شود اما باز این تیم که ضعیف ترین خط حمله رقابتهای لیگ را در اختیار دارد در گلزنی موفق نبود و به شکل تحقیرآمیزی مقابل تیم 9 نفره صبای قم شکست خورد.

آلومینیوم با این شکست و با توجه به پیروزی ذوب آهن مقابل پیکان، با همان 28 امتیاز به رده پانزدهم جدول رقابتهای لیگ سقوط کرد تا در پایان سال 91 در میان تیمهای در خطر سقوط قرار گیرد و هم اکنون خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می کند. ذوب آهن در حال حاضر با 30 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان در حالی پس از شکست آلومینیوم مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ اکبر میثاقیان سرمربی این تیم را برکنار کردند که آلومینیوم با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار داشت و با وجود ضعف در خط حمله یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ متعلق به آلومینیوم بود.

اما حاصل کار پرویز مظلومی در آلومینیوم سه تساوی و دو شکست از پنج مسابقه بوده و این تیم در این پنج مسابقه 10 گل دریافت کرده و تنها سه گل زده است و شکست های آلومینیوم با پرویز مظلومی که شامل شکست شش بر صفر مقابل فجرسپاسی و شکست مقابل تیم 9 نفره صبا بوده، برای این تیم تحقیرآمیز بوده است.

این در حالی است که پرویز مظلومی در ابتدای حضور خود در آلومینیوم وعده کسب 15 امتیاز در 9 بازی باقی مانده و همچنین بهبود وضع خط حمله آلومینیوم را داده بود اما در هر دو مورد وضعیت آلومینیوم در این دیدارها بسیار بدتر شده است.

حال با این وضع مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان باید پاسخگوی اقدامات خود در این باشگاه باشند که چرا تیمی که از شانس خوبی برای رسیدن به مرحله پلی آف لیگ برخوردار بود حال با تغییرات در کادرفنی در آستانه سقوط مستقیم به لیگ یک قرار گرفته است.

کد خبر 2020566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha