۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۵

پيروزی و شکست اردونشينان کاراته در رشت

پيروزی و شکست اردونشينان کاراته در رشت

اعضای تیم ملی کاراته در اردوی آماده سازی رشت عصر یکشنبه در پیکار با تيم منتخب رشت صاحب یک پيروزی و يک شکست شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم کادر فنی تیم ملی عصر یکشنبه دو ديدار دوستانه بین تیم منتخب گیلان و اردونشینان کاراته برگزار شد که ماحصل آن یک پيروزی و يک شکست برای هر تيم بود. در مبارزه اول تيم گیلان الف به برتری 2 بر يک دست يافت و چهار مبارزه هم به تساوی رسيد. در اين دیدار بهرام پور، درفشی پور، سمندرو فداکار از تیم ملی به ترتیب مقابل شافعی، اجدادی، رهنما و مژدهی به تساوی رسیدند. وحيد حسنی پور با برتری مقابل دانیال زحمت کش تنها کاراته کای پيروز تیم ملی بود. عباسی و پورمحمد از تیم گیلان مقابل بهمن عسگری و میلاد ياری از تیم ملی صاحب پيروزی شدند.

اما در پیکار دوم این تیم ملی بود که 5 بر2 پيروز شد و یک مبارزه به تساوی رسید. مجید حسن نیا و سینا میرزایی به تساوی 7 بر7 رسیدند. مژدهی و اجدادای هم گیلانی های پيروز مقابل شفاهی و وحید حسنی پور بودند. حامد زیگساری، سعید حسنی پور، مهدی سلطانی، پیمان سلطانیان و هادی صفی هم از جمع اردونشینان کاراته به ترتیب گیلان پور، بدیعی، حيدريان ، رهنما و شافعی را شکست دادند.

اردوی تیم ملی کاراته صبح امروز دوشنبه به پایان می رسد و ملی پوشان باید روز چهارم فروردین خود را در رشت به کادر فنی معرفی کنند. تیم ملی کاراته آماده حضور در بازیهای کشورهای اسلامی می‌شود.
 

کد خبر 2020643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha