۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۰۸

قلعه نویی پس از توقف استقلال:

شرمنده همکاران و بازیکنانم هستم/ گل خنده‌داری دریافت کردیم

شرمنده همکاران و بازیکنانم هستم/ گل خنده‌داری دریافت کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر نفت و از دست دادن دو امتیاز حساس گفت: بازی های فشرده باعث شده بازیکنانم خسته باشند و نتوانند کارایی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که عصر امروز دوشنبه و پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: برگزاری بازی ها به صورت فشرده که هر چهار روز یکبار انجام می شود بازیکنانم را خسته کرده است. متاسفانه مسئولان سازمان لیگ به فکر کیفیت مسابقات نیستند و تنها می خواهند لیگ را به پایان برسانند.

وی با اشاره به مشکلات چند ماه اخیر استقلال گفت: مشکلات مالی را همه آزار می دهد. متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند شب عیدی پولی را به بازیکنان بدهند و من شرمنده بازیکنان و همکارانم هستم که در این فصل مشکلات را تحمل کردند. ای کاش مسئولان باشگاه در پایان سال پولی را به این بازیکنان می دادند که کنار خانواده شان باشند. اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مشخص نیست در سال 92 اگر این روند ادامه داشته باشد چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما 30 هفته است که با این شرایط بازی کرده ایم و مجبوریم در چهار هفته مانده هم به میدان برویم. از گلی که در دیدار برابر نفت خوردیم متعجبم چرا که یک گل خنده دار خوردیم. رحمتی در طول مسابقه یکبار هم زمین نخورد اما این گل را دریافت کردیم. ما فقط در چند دقیقه آخر نشانی از استقلال داشتیم. در سایر موارد نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

امیر قلعه نویی با تایید درگیری میثم بائو و پژمان منتظری در اردوی پیش از دیدار با نفت گفت: این دو زمانی با یکدیگر درگیر شده بودند که ما در جلسه بودیم اما منتظری بعد از این اتفاق عذرخواهی کرد و همه چیز ختم به خیر شد.

وی در واکنش به پرسش خبرنگاری در مورد وضعیت حنیف عمران زاده گفت: وقتی یک کارگر کارخانه ذوب آهن در آن دمای بالا کار می کند و ماهی یک میلیون تومان حقوق می گیرد، بازیکنانی که روزی یک میلیون و نیم حقوق می گیرند باید تابع تصمیمات کادر فنی و باشگاه باشند و با جان و دل برای تیم شان بازی کنند. تیم ما نظم و مقررات دارد و همه باید تابع باشند. بازیکنان ما باید یاد بگیرند با تفرکات حرفه ای کار کنند و دنبال مسائل حاشیه ای نباشند.

کد خبر 2020977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha