۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۲۲

سیدمهدی رحمتی:

فدراسیون یک مربی ایرانی را بالای سر کی‌روش بگذارد/ ببریم یا ببازیم فرقی نمی‌کند!

فدراسیون یک مربی ایرانی را بالای سر کی‌روش بگذارد/ ببریم یا ببازیم فرقی نمی‌کند!

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار این تیم با نفت‌تهران به شدت علیه سرمربی تیم ملی و مسئولان باشگاه استقلال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی رحمتی در پایان دیدار عصر امروز دوشنبه استقلال و نفت‌تهران که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: صحبت کردن درباره این بازی دیگر اهمیتی ندارد. مهم این است که ببازیم یا ببریم هیچ فرقی به حالی کسی نمی‌کند. ما یک روز تراکتور را 10 نفره بردیم و امروز هم برابر نفت متوقف شدیم ولی چه اتفاقی افتاد؟ بازیکنان ما امروز تا دم در رختکن با تلفن در حال صحبت کردن بودند و دنبال یکی می‌گشتند که از او پول بگیرند!

وی افزود: یکی به ما بگوید صاحب این تیم چه کسی است؟ اگر وزارت ورزش است پس چرا به ما رسیدگی نمی‌کند؟ تدارکات تیم ما شب عید می‌خواهد پیش زن و بچه اش برود ولی پولی ندارد. ماساژور تیم بیشتر از همه زحمت می‌کشد ولی پولی به او نمی‌دهند. این حرف من به نمایندگی از همه استقلالی‌هاست که با همه کمبودها ساختیم ولی دیگر همه چیز از گردن ما بازیکنان و کادر فنی ساقط است. شب عیدی حتی 2 میلیون پول هم به جوان‌ها ندادند. گلر ذخیره ما یک تومان هم پول ندارد. مدام به ما قول دادند. بعد از برد تراکتور گفتند چهار میلیون پاداش می‌‎دهند ولی چه شد؟

این دروازه‌بان ادامه داد: یک‌سال است صدرنشین هستیم ولی در این مدت فقط یک بار 3/5 میلیون تومان پاداش داده‌اند ولی برخی تیم‌ها برای این که در کورس قهرمانی قرار گیرند پاداش 10 میلیون تومانی دریافت می‌کنند. کادر پزشکی ما از جیب خود خرج می‌کند و برای بازیکنان دارو می‌خرد. مطمئن باشید با این وضعیت استقلال قهرمان نمی‌شود. ما چقدر باید به عشق مردم بازی کنیم؟ من کاری به این ندارم که چه کسی چقدر دریافت کرده است. من می‌گویم که همه باید یکسان دریافت کنند و یکی به داد این تیم برسد.

رحمتی درباره لیست جدید تیم ملی هم گفت: خدا را شکر یک سرمربی برای تیم ملی آورده‌ایم که کاملا حرفه‌ای است ولی شب قبل از بازی ما لیست تیم ملی را اعلام کرده که باعث شد امیرحسین صادقی تا صبح از ناراحتی نخوابد. یا علی حمودی که این همه خوب بازی کرده، ناراحت باشد. همین باعث شده که صادقی امروز آسیب ببیند. من نمی‌خواهم درباره خودم  حرف بزنم و قبلا هم گفته‌ام که دوستان خوشحال باشند. وقتی می‌گویم دوستان منظورم یک گروه است نه فرد خاصی!

رحمتی با انتقاد شدید از کارلوس کی‌روش عنوان کرد: کارنامه سرمربی تیم ملی مشخص است. کی‌روش هر جا که بوده به عنوان نفر دوم خوب نتیجه گرفته و هر بار هم که سرمربی شده خوب نتیجه نگرفته است. فدراسیون فوتبال اگر می‌خواهد تیم ملی نتیجه بگیرد باید یک مربی ایرانی را بالای سر او قرار دهد تا سرمربی تیم ملی باشد و از کی‌روش هم به عنوان نفر دوم استفاده کند در این صورت می‌توانیم موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قبلا از این مربی  تعریف می‌کرده است، گفت: من هیچ وقت از کی روش تعریف نکردم و روی حرف خودم هستم.

کد خبر 2020990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha