ادامه رویکرد متناقض مدعیان؛

کنگره آمریکا طرح حمایت تسلیحاتی از گروههای مسلح در سوریه را بررسی می کند

 کنگره آمریکا طرح حمایت تسلیحاتی از گروههای مسلح در سوریه را بررسی می کند

آمریکا بر خلاف ادعای حمایت از مردم سوریه، درصدد بررسی طرح حمایت تسلیحاتی از گروههایی است که امنیت و آرامش مردم این کشور را برهم زده و به ارتکاب خشونت و اقدامات تروریستی دست می زنند.

به گزارش خبرگزاری مهر،  پس از ایجاد كانال های ارتباطی آمریكا با نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه و هماهنگی بیش از پیش با گروه موسوم به ائتلاف ملی مخالفان، مجلس نمایندگان آمریكا بررسی طرح مسلح كردن تروریستهای مستقر در سوریه را در دستور كار قرار داد.

بر اساس گزارش العالم، قرار است "الیوت انجل" نماینده دموكرات مجلس نمایندگان آمریکا و عضو كمیسیون امور خارجی این مجلس طرحی ارائه كند كه به دولت "باراک اوباما" مجوز قانونی لازم برای مسلح كردن "گروههای معینی از مخالفان سوریه"(تروریست ها) را فراهم کند.

در این طرح از دولت آمریکا خواسته شده تا كمکهایی از جمله ادوات نظامی به گروه های از مخالفان سوریه فرستاده شود، این طرح همچنین از كاخ سفید می خواهد تا عوامل افزایش قدرت مخالفان مسلح (تروریستها) را برای محدود كردن قدرت نظام بشار اسد مورد بررسی قرار دهد.

این اقدام مجلس نمایندگان آمریکا پس از ایجاد كانال های ارتباطی واشنگتن با "سلیم ادریس" فرمانده ارتش موسوم به آزاد سوریه صورت می گیرد؛ هرچند آمریكا كمکهای غذایی، دارویی و تجهیزات مخابراتی برای تروریستها در سوریه ارسال می كرد، اما تاكنون از ارسال كمکهای نظامی برای این گروه خودداری كرده است.

دولت آمریکا فرماندهی بحران سوریه را به عهده دارد و کشورهای عربستان و قطر مسئولیت تامین مالی و ترکیه نیز مسوولیت آموزش و لجستیکی تروریستها را به عهده دارد.

رژیم صهیونیستی برنده اصلی بحران سوریه است، بحرانی که از آن به عنوان "مسلمان کشی به دست مسلمانان یاد می کنند"، چراکه تاکنون یک صهیونیست در این بحران منطقه ای کشته نشده و فقط مسلمانان کشته شده اند، غربی ها و متحدان عربی و ترکیه ای آنها در حالی مدعی حمایت از مردم سوریه شده اند که با حمایتهای گسترده مالی، تسلیحاتی و تبلیغاتی از گروههای برهم زننده امنیت و آرامش در سوریه، شرایط دشوار و بغرنجی را برای مردم این کشور به وجود آورده اند.

کد خبر 2021101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha