۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹

باقري به مهر خبر داد:

مصدوم شدن هفت نفر در قم بر اثر حوادث شب چهارشنبه آخر سال

مصدوم شدن هفت نفر در قم بر اثر حوادث شب چهارشنبه آخر سال

قم - خبرگزاري مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از مصدوميت هفت نفر در اثر حوادث شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

دكتر محمد جواد باقري در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای مداوا و انتقال مصدومین حوادث شب چهارشنبه آخرسال گفت: پرسنل اورژانس115 روز و شب گذشته در تمامی پایگاه های شهری استان در آماده باش کامل بودند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به درمان و انتقال این مصدومان اقدام کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم با بیان اینکه شب گذشته هفت نفر در حوادث ناشی از مواد محترقه مصدوم شدند افزود: از این تعداد مصدوم سه نفر خانم و چهار نفر دیگرنیز آقا بودند و یک نفر از مصدومان هم که دچار آسیب دیدگی از ناحیه چشم شده بود كه با حضور پرسنل اورژانس در محل حادثه درمان شد.

وی ادامه داد: از مجموع مصدومان دیشب 6 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعدادمیزان پنج نفر به بیمارستان نکوئی و 1 نفر دیگر هم به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از ترخیص پنج مجروح حوادث شب گذشته از مراکز درمانی استان پس از معالجه خبر داد و گفت: یک نفر از این مصدومان نیز برای درمان و مداوای بیشتر در بیمارستان نکوئی بستری شد.

باقری با بیان اینکه میزان مصدومان حوادث شب چهارشنبه آخر امسال در مقایسه با سال گذشته تغییری نداشته است افزود: در مجموع و با فرهنگ سازی انجام گرفته میزان حوادث کاهش داشت و اکثر مصدومان حوادث دیشب در محیط های بسته دچار حادثه شدند.
 

کد خبر 2021378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha