۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱

از سوی ستاد اسكان نوروزي/

400 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان خراسان شمالی پذیرش شدند

400 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان خراسان شمالی پذیرش شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از پذیرش و اسکان 422 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان خراسان شمالی خبر داد.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همزمان با آغاز سفر هاي نوروزي و در دومین روز از اجرای طرح ستاد اسکان مسافرین نوروزی، تعداد یک هزار و 986 نفر روز در قالب 422خانواده در مراكز اسكان فرهنگيان این استان پذيرش شدند .

وی اظهار داشت: از مجموع پذیرش شدگان 345 خانواده فرهنگي، 42 خانواده از كاركنان دستگاههای دولتی و کارکنان لشكري و 35 خانواده غير فرهنگي بوده اند.

وحیدی با اشاره به بارش برف و باران طی شب گذشته و كم شدن دماي هوا در این استان، افزود: به همین دلیل مراكز ستاد اسكان آموزش وپرورش خراسان شمالي، سه شنبه شب ميزبان جمع كثيري از ميهمانان نوروزي و زائران علي بن موسي الرضا(ع) در شهر بجنورد بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: به منظور اسكان اضطراري مسافرین و زائرین حرم قدس رضوی به ویژه در مواقع بارش هاي شديد برف و باران، 50 آموزشگاه و 26 فضاي سالن ورزشي در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور، با داشتن 867 هزار نفر جمعیت، در مسیر جاده آسیایی قرار گرفته  وسالانه میزبان میلیونها مسافر و زائری است که از این مسیر به سمت مشهد مقدس و بالعکس تردد می کنند.

کد خبر 2021381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha