۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳

اخبار خراسان شمالی/

بازدید قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزی خراسان شمالی از فعاليت هاي ستاد

بازدید قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزی خراسان شمالی از فعاليت هاي ستاد

بجنورد - خبرگزاری مهر: بازدید قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزی خراسان شمالی از فعاليت هاي ستاد، نوروز 92 در شبکه اترک خراسان شمالی و... از مهمترین عناوین اخبار امروز این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون عمراني استانداري خراسان شمالي و قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي استان به همراه هيئت همراه، از فعاليت دستگاههاي عضو ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزی استان بازديد کرد.

عطاءالله قادري در این بازدید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي تاکيد کرد.

دبيرخانه ستاد تسهيلات سفرهاي استان در مجموعه فرهنگي وتاريخي مفخم بجنورد مسقر است.

نوروز 92 در شبکه اترک خراسان شمالی

در ایام نوروز 92 از شبکه اترک روزانه 11 ساعت برنامه رادیویی و 10 ساعت برنامه تلویزیونی پخش می شود.

برپایه این خبر، صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به منظور اطلاع رسانی مناسب، آگاهی بخشی و ایجاد فضایی با نشاط و پر طراوت برای شهروندان این استان، روزانه یازده  ساعت برنامه از ساعت 3 بامداد تا 24 پخش خواهد کرد.

برنامه در حریم نور ویژه اذان صبح از ساعت 3 تا 5 بامداد، نسیم نوروزی از ساعت 10 تا 12، تمنای وصال از 12 تا 13، قاصد بهار 17 تا 19، شبهای آلاداغ از ساعت 21:30 تا 23، ترنم شبانه از 23 تا 23:30 و قصه شب از ساعت 23:30 تا 24، از مهمترین عناوین برنامه هایی است که از اول فروردین ماه 92 تا پایان روز 14 فروردین  از شبکه اترک پخش خواهد شد.

پخش روزانه فیلم های سینمایی از ساعت 17:30 ، اخبار استان ساعت 20:45، شبهای اترک ساعت 21 و سریال ساعت 23، از برنامه های شاخص شبکه اترک در ایام نوروز 92 اعلام شده است.

ثبت 49 ميليون تردد در محورهاي خراسان شمالي

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي خراسان شمالي از ثبت 49 ميليون و 478 هزار و 160 تردد در محورهاي اين استان طي امسال خبر داد.

سعيد سبحاني  افزود: 92 درصد از اين خودروها سبک و بقيه خودروهاي سنگين بوده که در محورهاي استان تردد داشته‌اند.

وي با اشاره به اينکه طي مدت ياد شده  5 ميليون و 516 هزار و 808 دستگاه خودرو وارد خراسان شمالي شده‌اند، تصريح کرد: 5 ميليون و 664 هزار و 576 دستگاه نيز از این استان خارج شده‌اند.

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي خراسان شمالي ميزان تخلفات به ثبت رسيده وسائط نقليه شمارش شده را 13 درصد سرعت غيرمجاز، 2 درصد سبقت غيرمجاز، 10 درصد عدم رعايت فاصله با خودروي جلويي بيان کرد.

سبحاني در ادامه بيان داشت: اين تعداد تردد وسائط نقليه توسط 28 دستگاه تردد شمار در سطح خراسان شمالي به ثبت رسيده است.

کد خبر 2021405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha