۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

تیم فوتبال زیر 22 امروز به مصاف مراکش می‌رود؛

منصوریان: ایرانیان مقیم قطر برای تشویق تیم به استادیوم بیایند

منصوریان: ایرانیان مقیم قطر برای تشویق تیم به استادیوم بیایند

تیم فوتبال زیر 22 سال که به منظور شرکت در تورنمنت چهارجانبه قطر، تهران را به مقصد دوحه ترک کرده بود، امروز نخستین دیدار خود در این تورنمنت را برابر تیم مراکش برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، اعضای تیم فوتبال زیر 22 پس از ورود به دوحه در هتل "ویندهام گراند ریجنسی" مستقر شدند و پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه، اولین تمرین خود را در محل کمپ تیم‌های ملی قطر برگزار کردند. اعضای تیم‎های ترکيه و مراکش هم در هتل محل اقامت تیم ایران مستقر شده‎اند.  

تورنمنت چهارجانبه قطر از امروز پنجشنبه در دوحه آغاز می‌شود. جلسه هماهنگی این رقابت‌ها روز گذشته با حضور نمایندگان تیم‌های ایران، قطر، مراکش و ترکیه برگزار شد. در نشست خبری هم ظهر روز چهارشنبه برگزار شد، علیرضا منصوریان و محسن مسلمان به عنوان نمایندگان تیم زیر 22 سال ایران حضور داشتند.


علیرضا منصوریان، سرمربی تیم زیر 22 سال در مورد دیدار امروز این تیم برابر مراکش گفت: بازی سختی مقابل نماینده آفریقا داریم، اما برای اين دیدار آماده شده‌ایم و از مردم عزیزی که در قطر حضور دارند درخواست می‌کنم که برای دیدن بازی ملی‌پوشان به استادیوم بیایند و آنها را تشویق کنند.

منصوریان در مورد مراسم تحويل سال در قطر گفت: این مراسم برای ما و بازیکنان حال و هوای خاصی داشت و برای این بازیکنان جوان و به رسم همه مردم عزیزمان در ایران، سفره هفت سین گذاشتیم و همه با هم دعای تحویل سال را قرائت کرديم و پس از برگزاری مراسم و صرف چای و شیرینی در داخل هتل، ملی‌پوشان به اتاق‌های خود رفتند. البته باید حلول سال نو را به همه مردم عزیزم تبریک بگویم و از خداوند بزرگ برای همه آنها آرزوی سالی خوش و همراه با سلامتی و موفقیت را مسئلت دارم.

کد خبر 2021610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha