۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۳۳

ولي پور خبر داد:

بهره مندي 35 هزار نفر از خدمات نوروزي جمعيت هلال احمر مازندران

بهره مندي 35 هزار نفر از خدمات نوروزي جمعيت هلال احمر مازندران

ساري - خبرگزاري مهر: مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر استان (24 اسفند91) تا كنون بيش از 35 هزار نفر از خدمات جمعيت هلال احمر استان بهره مند شدند.

مهدي ولي پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ارائه خدمت به 35هزار نفر از گردشگران مراجعه كننده به پست هاي راهنمايي مسافرين،توزيع 23هزار بروشور آموزشي و اطلاع رساني، توزيع هشت هزار نسخه نقشه استان و شهرستان نيز توسط داوطلبان هلال احمر استان در نوروز انجام شد.

وي بيان داشت: ارائه خدمت به 300 نفر از مراجعين به ايستگاه سلامت و انجام رايگان تست قند خون و سنجش فشارخون، بهره مندي 300 نفر از كلبه هاي تفريحي و آموزشي دوستدار كودك، بازديد بيش از 600 نفر از نمايشگاههاي فرهنگي ، ارائه خدمت به هزار نفر از مراجعين به خيمه هاي نماز و توزيع بيش از 14هزار بسته آموزشي و فرهنگي از ديگر خدمات ارائه شده جمعيت هلال احمر استان در طرح راهنمايي مسافرين بوده است.

ولي پور افزود: در طرح امداد و نجات جاده اي، امدادرساني به 49حادثه تصادف رانندگي و ارائه كمكهاي امدادي به 80 مصدوم،ارائه خدمات درمان سرپايي به 470نفر و انجام بيش از 117 ماموريت امدادي از جمله خدمات ارائه شده جمعيت هلال احمر استان از آغاز طرح مزبور بوده است.

طرح امدادو نجات جاده اي هلال احمر استان  از 24 اسفند و طرح راهنمايي مسافرين از 28اسفند شروع و تا روز 15 فروردين 92  ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2021912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha