۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

فرزانه خبر داد:

برپايي 650 غرفه صنايع دستي و سوغات در مازندران/ افتتاح نمايشگاه صنايع دستي نكا

برپايي 650 غرفه صنايع دستي و سوغات در مازندران/ افتتاح نمايشگاه صنايع دستي نكا

نكا - خبرگزاري مهر: قائم مقام رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به افتتاح نمايشگاه صنايع دستي نكا اظهار داشت: 650 غرفه صنايع دستي و سوغات، ايام نوروز در استان برپا مي شود.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح نمایشگاه  صنایع دستی صبح امروز در شهرستان نکا خبر داد و گفت:دراین نمایشگاه به طور تلفیقی آثار مردم شناسی و صنایع دستی و هنرهای سنتی در قالب 20 غرفه به نمایش درآمد.

وي افزود: عصر امروز نیز نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و هنرهای سنتی در رامسر یکی از گردشگر پذیرترین شهرستانهای استان با 100 غرفه افتتاح می شود.

مدیر کل گردشگری مازندران یادآور شد: نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور بیش از 24 استان کشور فردا در نوشهر آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

وی افزود: نمایشگاه ملی نوشهر یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های صنایع دستی در استان بوده که هر ساله در مازندران برپا می شود که مورد استقبال بی نظیر علاقمندان به صنایع دستی و هنرهای سنتی قرار دارد.

فرزانه گفت: صنایع دستی و هنرهای سنتی متنوع مازندران یکی از جاذبه های مورد توجه گردشگران است که می تواند ضمن فراهم نمودن اوقات فراغت برای گردشگران زمینه خرید مستقیم دست ساخته های هنرمندان را فراهم کند.

وی افزود:گردشگران از هر شهر مازندران که گذر کنند می توانند در نزدیکترین نمایشگاه بازدید کرده و سوغات خود را تهیه كنند.

کد خبر 2021922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha