۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

تلخ و شیرین پایتخت در سال 91 ؛

اجرای طرح تفصیلی از عوامل کاهش تخلفات ساختمانی/ اعتماد سازی ، از مهمترین دستاوردهای سال گذشته

اجرای طرح تفصیلی از عوامل کاهش تخلفات ساختمانی/ اعتماد سازی ، از مهمترین دستاوردهای سال گذشته

مدیر کل امور اجرایی کمیسیون های ماده 100 شهرداری تهران با اشاره به نقش کم نظیراجرای طرح تفصیلی تهران درکاهش تخلفات ساختمانی گفت : با توجه به نقش طرح تفصیلی تهران درشفاف سازی وتعیین تکلیف برای تمامی ابعاد ساخت وساز آمارتخلفات ساختمانی در سال گذشته به شدت کاهش یافت.

 رضا نگهبان درگفتگو با خبرنگارمهر با بیان این مطلب گفت:  با اقداماتی که در سال گذشته صورت گرفت  گامهای موثری در جهت رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده 100، اجرای پرونده های ماده 100 و اعتمادسازی برای شهروندان درخصوص پرونده های مرتبط با این کمیسیون برداشته شد که طی چند سال اخیر کم نظیر بود .

وی با اشاره به برخی از مهمترین دستاوردهای به دست آمده اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی، گردش فرآیند پرونده‌های شهرسازی "در ماده صد، برگزاری جلسه کارگروه تخصصی ماده صد ، سیستمی شده روند رسیدگی واجرای پرونده های ماده صد درکنارحضورپررنگ کارشناسان ومدیران برای بررسی پرونده های مناطق مختلف وتعیین تکلیف آنها از جمله مهمترین دستاوردهای این مجموعه درسال گذشته بوده است .

نگهبان با اشاره به نقش کم نظیراجرای طرح تفصیلی تهران درکاهش تخلفات ساختمانی گفت : آماروتحلیل ها نشان می دهد که با توجه به نقش طرح تفصیلی تهران درشفاف سازی وتعیین تکلیف برای تمامی ابعاد ساخت وساز، با اجرای این طرح ، آمارتخلفات ساختمانی به شدت کاهش یافته است .

وی ابراز امیدواری کرد تا با ادامه اجرای این با توجه به تجربه یکساله اجرای این طرح ورفع ابهامات ومشکلات احتمالی آن ، درسال 92 شاهد سامان یافتن بیش از پیش ساخت وسازدرپایتخت وتبدیل این طرح به عنوان اهرمی برای  کاهش تخلفات ساختمانی باشیم .

کد خبر 2022266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha