۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

ابراهيمي خبر داد:

افزايش 21 درصدي اقامت گردشگران در مازندران/ ورود هفت ميليون مسافر به استان

افزايش 21 درصدي اقامت گردشگران در مازندران/ ورود هفت ميليون مسافر به استان

ساري - خبرگزاري مهر: جانشين رئيس ستاد تسهيلات سفر مازندران با اشاره به ورود هفت ميليون مسافر تاكنون به استان، اظهار داشت: اقامت گردشگران در مازندران 21 درصد رشد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هادي ابراهيمي پيش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهيلات سفر مازندران از برخورد قاطع با گران و كم فروشي در مازندران توسط دستگاه هاي نظارتي استان خبر داد و تصريح كرد: 14 شعبه سيار قضات كشيك سازمان تعزيرات حكومتي در مازندران تشكيل شده است.

وي تصريح كرد: بر اساس گزارش واصله تاكنون 2072 پرونده گران و كم فروشي و ساير تخلفات صنفي مرتبط با بازار در تعزيزات حكومتي تشكيل شد.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: عدم برخورد قاطع با سودجويي‌هايي همچون گران‌فروشي و كم فروشي، نه تنها حقوق مصرف‌کنندگان را ضايع مي‌کند، بلكه به ضرر تمام کسبه هم تمام خواهد ‌شد.

ابراهيمي با اشاره به اينكه 950 واحد گشت روزانه امنيت استان در جاده ها و شهرها را رصد مي كنند، افزود: در نوروز امسال با كاهش 50 درصدي در تلفات ناشي از تصادفات، نزول 5 درصدي جرايم و رشد 200 درصدي كشف جرم مواجه بوديم.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار، فضاسازي نوروزي برخي شهرها مانند مركز استان با حفظ رعايت شئونات اين ايام را خوب توصيف كرد و عنوان داشت: بيش از 5 هزار نفر نيرو در شهرداري هاي استان در امور خدمات رساني به همشريان و مسافران و تنظيف شهرها فعال هستند.

وي گفت: در نوروز امسال با كاهش 50 درصدي در كشته هاي ناشي از تصادفات، نزول 5 درصدي جرائم و رشد 200 درصدي كشف جرم مواجه بوديم.

 ابراهيمي با اشاره به خدمات پيش بيني شده در شهرستان ها برای رفاه مسافران نوروزي گفت: از ابتداي تعطيلات تا كنون بيش از 7 ميليون نفر مسافر وارد استان شد.

وي با اشاره به افزايش مدت اقامت گردشگران از سه به چهار روز تصريح كرد: مازندران در اين ايام در مقايسه با سال گذشته شاهد افزايش 25 درصدي ورود مسافر و رشد 21 درصدي در اقامت مسافر است.

ابراهيمي با اشاره به برگزاري مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) و اجراي برنامه خيمه معرفت در 23 امامزاده استان طي روز هاي آتي افزود: برنامه آرامش بهاري در 223 امام زاده مازندران در ايام نوروز برگزار مي شود.


 

کد خبر 2022598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha