۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

فرزانه خبر داد:

افزايش اقامت گردشگران نوروزي مازندران

افزايش اقامت گردشگران نوروزي مازندران

ساري - خبرگزاري مهر: دبير ستاد تسهيلات سفر مازندران گفت: ميزان اقامت گردشگران نوروزي از سه به چهار روز افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سيف الله فرزانه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهيلات سفر مازندران با بیان اینکه مازندران تنها استانی است که دارای شش راه مواصلاتی بکر و زیبا است گفت: به واسطه مشکلات جهانی ارز تصور بر این بوده که سفرهای نوروزی گردشگران کمرنگ تر از سال های گذشته باشد در حالی که امسال سفرهای نوروزی گردشگران زودتر از سال های گذشته اتفاق افتاده است.

وي ادامه داد: امسال در راستای ارتباط با واحدهای اقامتی و پذیرایی تذکری صورت نخواهد گرفت و در صورت مشاهده تخلف پلمپ صورت خواهد گرفت.

فرزانه گفت: برگزاری نوروز خوانی، کنسرت زنده موسیقی پاپ، های خیابانی و افتتاح غرفه های صنایع دستی را در استان داشته ایم.

قائم مقام و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: 600 غرفه صنایع دستی از سراسر کشور وارد استان شده اند تا محصولات خود را به فروش برسانند که این امر از اتفاقات نادر طی چندی سال گذشته بوده است.

فرزانه با اشاره به بی نظیر بودن فعالیت گردشگری دریایی در استان گفت: این امر امسال در استان در حال انجام شدن است.

وی به مجتمع های تفریحی توریستی نمک آبرود، پارک جنگلی نور و پارک جنگلی میرزا کوچک خان اشاره کرد و افزود: تعداد دو میلیون و 500 هزار نفر بازدید کنندگان از این مجتمع ها صورت گرفته که بسیار بالا بوده است.

قائم مقام و مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: دو میلیون و 500 هزار نفر ازمجتمع های تفریحی توریستی نمک ابرود،پارک جنگلی نور و پارک جنگلی میرزا کوچک خان بازدید کرده اند.

فرزانه  با اشاره به اینکه  تا تاریخ سوم فروردین ماه 92 حدود 7 میلیون گردشگر وارد مازندران شده اند اظهار داشت: 25 درصد رشد ورودی و 21 درصد رشد اقامت را در استان  داشته ایم.

وی با اشاره به بی سابقه بودن افزایش ماندگاری اقامت در استان اشاره کرد و افزود: اقامت گردشگران نوروزی در مازندران از 3 روز به 4 روز افزایش یافته است.

 

 

 

کد خبر 2022663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha