۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۲۸

سرپرست استقلال در گفتگو با مهر:

سپاهان را ببریم قهرمان می‌شویم/ قلعه‌نویی، عمران‌زاده و موسوی را بخشید

سپاهان را ببریم قهرمان می‌شویم/ قلعه‌نویی، عمران‌زاده و موسوی را بخشید

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جام حذفی را فدای لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نمی‌کنیم، گفت: شک نکنید اگر سپاهان را در نیمه نهایی جام حذفی شکست داده و فینالیست شویم در نهایت قهرمان این جام خواهیم شد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما در هر سه جام حذفی، لیگ و لیگ قهرمانان آسیا با همه قدرت و توان خود حاضر می‌شویم و مطمئن باشید با استفاده بهینه ای که از نیروهای خود خواهیم کرد، جام حذفی را فدای دو جام دیگر نمی کنیم. شک نکنید اگر سپاهان را در نیمه نهایی جام حذفی شکست داده و فینالیست شویم در نهایت قهرمان این جام خواهیم شد.

وی در همین خصوص افزود: خود ما اعتقاد داریم حضور قدرتمندانه دررقابت های لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارد چون تیمهای ما با قهرمانی در جام حذفی ، قهرمانی و یا کسب سهمیه در لیگ برتر هدفشان حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است، در حالی که ما در حال حاضر به این هدف رسیده ایم اما هواداران تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس حتی در یک بازی دوستانه نیز از تیم خود انتظار برد دارند بنابراین محکوم به شکست سپاهان و در نهایت قهرمانی در جام حذفی هستیم.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که مشکلات مالی این تیم چه زمانی حل خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه همه تلاش خود را برای حل مشکلات مالی تیم می کنند و مدیرعامل باشگاه در این خصوص قول داده که تا پانزدهم فروردین بخشی از مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر باشگاه های دولتی ما از بی برنامه گی مالی لطمه زیادی می خورند و تا زمانی که باشگاه ها خصوصی نشوند هر سال شاهد این مشکلات خواهیم بود.

ماجدی در خصوص آخرین وضعیت حنیف عمران زاده و ایمان موسوی نیز خاطرنشان کرد: عمران زاده و موسوی از قلعه نویی عذرخواهی کردند و وی نیز آنها را بخشید، چون قلعه نویی اعتقاد دارد که این دوبازیکن از سرجوانی حرفی زده یا کاری انجام داده اند و در حال حاضر نباید از شرایط تمرین و مسابقه دور باشند.

وی در خصوص غیبت مجیدی و حاتمی در تمرین روز گذشته تیم استقلال اظهار داشت: هر دو آنها با هماهنگی با قلعه نویی در تمرین تیم شرکت نکردند، حاتمی در تمرین صبح سه شنبه تیم حضور پیدا کرده و مجیدی نیز در تمرین عصر امروز استقلال حاضر خواهد شد.

دیدار تیمهای فوتبال استقلال و سپاهان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ساعت 17 روز شنبه دهم فروردین‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 2022920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha