۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۵۹

هاشم پور خبر داد:

توزیع 2350 تن مرغ در مازندران

توزیع 2350 تن مرغ در مازندران

ساري - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: حدود دو هزار و 350 تن گوشت مرغ منجمد در نمایشگاهای بهاره، فروشگاههای بزرگ و مراکز عرضه سطح استان با همکاری پشتیبانی امور دام استان توزیع شد.

مرتضي هاشم پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: علاوه بر توزیع این میزان، اقدامات لازم جهت جذب سهمیه گوشت مرغ منجمد به میزان 500 تن جهت عرضه در ایام تعطیلات نوروزی نیز صورت گرفته است.

وي با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره استان گفت: 16 نمایشگاه در اسفند 91 در سراسر استان با هزار و 732 غرفه برپا شده است.

 هاشم پور با اشاره به اقلام کالایی عرضه شده در نمایشگاه اظهار داشت: پوشاک،کیف و کفش،مواد غذایی،مواد پروتئینی،آجیل و خشکبار،شیرینی،گوشت مرغ و گوشت قرمز از مهم ترین اقلام کالایی عرضه شده بوده است.

وی افزود: در غرفه های ویژه تنظیم بازار مستقیماً کالاهایی نظير گوشت مرغ،گوشت منجمد، برنج و گوشت گرم با قیمت مناسب عرضه شده است.

هاشم پور به برخی از کارکردهای نمایشگاه فروش بهاره اشاره کرد و گفت: تعیین خط قیمت واقعی کالاهای مورد تقاضا در ایام پایانی سال،تعیین شاخص مقایسه ای بازار،جلوگیری از رشد حبابی قیمتها در بازار،اطمینان بخشی به شهروندان و مسئولین به جهت تخلف احتمالی از مهمترین کارکردهای نمایشگاه فروش بهاره بوده است.

وي با اشاره به جذب سهمیه گوشت قرمز منجمد به میزان 500 تن گفت: بالغ بر 350 تن گوشت قرمز منجمد در نمایشگاههای بهاره و مراکز عرضه مستقیم سطح استان توزیع شد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: پیگیری لازم جهت جذب 300 تن دیگر جهت عرضه در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفته است.

وي  به برنامه حمل پرتقال به سراسر کشور اشاره کرده و گفت: از 6 اسفند سال گذشته تا 26 اسفند به میزان 27 هزار تن پرتقال به 18 استان طرف قرارداد با اتحادیه باغداران استان مازندران ارسال شد.

 هاشم پور به توزیع حدود هزار تن پرتقال و هزار و 200 تن سیب در سطح استان اشاره کرد.

کد خبر 2022965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha