۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۰

هاشم پور خبر داد:

شناسايي 1793 واحد صنفي متخلف نوروز امسال در مازندران

شناسايي 1793 واحد صنفي متخلف نوروز امسال در مازندران

ساري - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از آغاز طرح بازرسي نوروزي، هزار و 793 واحد صنفي متخلف نوروز امسال در استان شناسايي شدند.

مرتضی هاشم پور در گفتگو با خبرنگار مهر به عرضه فعالیت طرح نظارتی در بخش کالایی اشاره کرد و گفت: عرصه فعالیت نظارتی در بخش کالایی شامل البسه و پوشاک،کیف و کفش،آجیل و خشکبار،خوارو بار و شیرینی جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، انبار و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار، نمایشگاهای عرضه مستقیم کالا هستند.

وي عرصه فعالیت های نظارتی دربخش خدماتی را شامل: درون شهری و برون شهری،سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی،غذاخوری ها،رستوران های بین شهری، هتل ها و مهمان پذیری ها دانست.

هاشم پور اظهار داشت: ارزش ریالی برگهای گزارش بازرسی واحدهای متخلف 870 ميليارد ریال است.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ایام پایانی سال 91 و تعطیلات نوروزی 92 از 15 اسفند 91 آغاز و تا 25 فروردین سالجاری ادامه خواهد داشت گفت: کنترل و نظارت بر قیمت بازار کالاها و خدمات در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت،رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش های مردمی و بسیج کلیه امکانات استان جهت تشدید فعالیت نظارتی از مهمترین اهداف طرح مذکور است.

هاشم پور افزود:  واحدهای اقامتی اماکن تفریحی فرهنگ زیارتی و رستورانها با 247 مورد بازرسی و شناسایی 26 واحد متخلف، حمل و نقل بین شهری با 303 مورد بازرسی و شناسایی 23 واحد متخلف، میوه شامل سیب، پرتقال و موز و سیب زمینی و پیاز با تعداد هزار و 355 مورد بازرسی و شناسایی 90 واحد متخلف و سایر موارد با هفت هزار و 405 مورد بازرسی و شناسایی 837 واحد متخلف حاصل فعالیت های طرح نظارتی ایام پایانی سال 91 و تعطیلات نوروز 92 تا سوم فروردین سال جاری است.

کد خبر 2023019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha