۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

در طرح نوروزي/

امدادرساني هلال احمر خراسان شمالي به 500 مصدوم/ راهنمايي 70 هزار مسافر نوروزي

امدادرساني هلال احمر خراسان شمالي به 500 مصدوم/ راهنمايي 70 هزار مسافر نوروزي

بجنورد- خبرگزاري مهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: از ابتداي طرح نوروزي تاكنون هلال احمر استان به بيش از 500 مسافر نوروزي خدمات امداد و نجات ارائه داده است.

حامد سجادي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طرح نوروزي هلال احمر خراسان شمالي از 24 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 16 فروردين ماه سال آينده ادامه خواهد داشت.

وي با بيان اينكه از ابتداي آغاز اين طرح تاكنون امدادگران اين جمعيت به 509 مصدوم ناشي از حوادث مختلف امدادرساني كرده اند، افزود: از اين تعداد 240 نفر به صورت خدمات حضوري، 210 نفر در حوادث جاده‌ای، 39 نفر در برف و کولاک و 20 نفر هم در حوادث شهري امدادرساني شده اند.

سجادي اضافه كرد: در اين مدت 83 مورد حادثه در شهرها و جاده هاي استان روي داده كه از اين تعداد 38 مورد شامل حوادث جاده اي، دو مورد برف و كولاك، يك مورد شهري و 42 مورد نيز خدمات حضوري بوده است.

به گفته وي در مدت مذكور 190 نفر از مصدومان نيز در اماكن پيش بيني شده اسكان داده شده و همچنين 82 نفر نيز توسط هلال احمر استان به مراكز درماني منتقل شده اند.

سجادي در ادامه در مورد فعاليت راهنمايان نوروزي هلال احمر خراسان شمالي نيز عنوان كرد: از ابتداي آغاز طرح نوروزي تاكنون بيش از 70 هزار مسافر نوروزي به پست‌های ثابت و سیار راهنمایان نوروزی استان مراجعه كرده اند.

به گفته مديرعامل جمعيت هلال احمر خراسان شمالي تيم هاي امداد و نجات اين جمعيت در طرح نوروزي سال جاري 106 تیم و 335 نیروی عملیاتی است و همچنين 77 نفر نيز در قالب 22 پایگاه‌ ثابت و سیار راهنمایان نوروزی خدمات راهنمايي را به مسافران نوروزي ارائه مي دهند.

کد خبر 2023078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha