۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱

آقا محمدیان:

مصرف بنزین در اردبیل دو برابر شد

مصرف بنزین در اردبیل دو برابر شد

اردبیل - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: به دلیل افزایش مسافرت ها در ایام نوروز مصرف بنزین در اردبیل طی مقایسه با اسفند ماه دو برابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود آقا محمدیان صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از جایگاههای سوخت اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 43 جایگاه سوخت فعال است که توانسته با حداقل ترافیک به مراجعان ارائه سوخت عرضه کنند.

وی با بیان اینکه مصرف سوخت در برخی جایگاه ها دو برابر و در برخی حتی به چهار برابر رسیده است، اضافه کرد: در حال حاضر تمام جایگاههای سوخت آمادگی ارائه بنزین و گازوئیل مورد نیاز رانندگان را دارند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل افزود: سوخت مورد نیاز جایگاههای سوخت به حد نیاز تامین شده و از بابت میزان سوخت مصرفی مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش مصرف تا پایان تعطیلات نوروزی تاکید کرد: بر همین اساس تلاش شده تمامی پمپ بنزین ها در ارائه خدمات رفاهی برای مسافران از آمادگی کافی برخوردار باشند.

آقا محمدیان یادآور شد: با ورود به هفته دوم تعطیلات تمام جایگاه ها خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

کد خبر 2023134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha