۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸

ربطی در گفتگو با مهر:

نمی دانم چرا خطیب در ایام تعطیلات برکنارم کرد / ابلاغیه او را دور انداختم

نمی دانم چرا خطیب در ایام تعطیلات برکنارم کرد / ابلاغیه او را دور انداختم

دبیر پیشین فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه نمی دانم خطیب چرا و بر مبنای چه قانونی مرا در ایام تعطیلات نوروز برکنار کرد، گفت: وی به من ابلاغیه ای داده که مشاور در هیات رئیسه فدراسیون کشتی باشم که من هم پس از خواندنش آن را به دور انداختم.

عارف ربطی در گفتگو با  خبرنگار مهر در خصوص برکناری خود از سمت دبیر فدراسیون کشتی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از حکمی که خطیب در خصوص برکناری من در ایام تعطیلات نوروز داده تعجب می کنم و دلیل آن را نمی دانم ضمن اینکه خود خطیب هنوز سرپرست فدراسیون است و باز هم نمی دانم بر چه مبنای قانونی چنین حکمی را داده است.

وی در خصوص انتصابش به عنوان مشاور در هیات رئیسه فدراسیون کشتی توسط سرپرست این فدراسیون نیز اظهار داشت: خطیب به من ابلاغیه ای داده که مشاور در هیات رئیسه فدراسیون کشتی باشم که من هم پس از خواندن این ابلاغیه، آن را به دور انداختم.

دبیر پیشین فدراسیون کشتی تاکید کرد:  من برای خدمت به نظام، کشور و کشتی در فدراسیون کار کردم و دبیری فدراسیون ارث پدری من نیست که از برکناری آن ناراحت شوم اما تعجب می کنم که چرا سرپرست فدراسیون با انبوهی از مشکلات و بحران های مدیریتی که در فدراسیون کشتی وجود دارد اقدام به صدور چنین حکمی کرده است چون فقط خدا می داند که من چه کارها و اقداماتی را در جهت اعتلای کشتی ایران انجام داده ام.

کد خبر 2023174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha