۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۳

55 هزار مسافر نوروزی در مدارس کاشان اسکان یافتند

55 هزار مسافر نوروزی در مدارس کاشان اسکان یافتند

کاشان - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان کاشان گفت: در پنج روز اول تعطیلات فروردین بیش از 55 هزار از مسافران نوروزی در مدرسه های این شهرستان اسکان یافته اند.

حسن روستا در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تاریخی منطقه کاشان، بیش از یک هزار اتاق در 120 واحد آموزشی تجهیز شده است .

به گفته وی، از مجموع هشت هزار اتاق واگذار شده در این ایام، حدود هفت هزار باب در اختیار فرهنگیان مناطق مختلف کشور و مابقی به کارکنان سایر ادارات قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مراکز اقامتی این شهرستان در سه گروه ویژه با امکانات سوئیت، گروه الف با امکانات یخچال و تلویزیون و اجاق گاز اختصاصی و گروه ب، که شامل امکانات مشترک در هر سالن، طبقه بندی شده است.

وی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی با 40 درصد تخفیف در محل ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان، از جمله اقدامات آموزش و پرورش کاشان در تعطیلات نوروزی است.

وی افزود: رستوران فرهنگیان کاشان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی، روزانه بیش از سه هزار پرس غذا،  با قیمتی معادل 40 درصد ارزان تر از رستورانهای شهر، سرویس دهی می کند.

روستا تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان کاشان، , واقع در دبیرستان هاشم زاده در بلوار دانش، به صورت شبانه روزی و در سه نوبت کاری، خدمات ارائه می کند که میهمانان می توانند برای کسب اطلاع با شماره تلفن 5426060 تماس حاصل کنند.  

کد خبر 2023297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha