۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷

ابراهیمی خبر داد:

رشد 45 درصدی سفر گردشگران در نوروز 92 به مازندران

رشد 45 درصدی سفر گردشگران در نوروز 92 به مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: جانشین رئیس ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت: سفر گردشگران نوروزی 92 از رشد 45 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادي ابراهيمي صبح  پنجشنبه در جلسه  ستاد تسهيلات سفر مازندران با اشاره به اينكه زيرساخت هاي گردشگري در مازندران فراهم نيست، گفت: با توجه به وضعيت مطلوب استان به گردشگران خدمات ارائه مي كنيم.

وي از رشد 26 درصدي اسكان مسافران مقيم در استان خبر داد و گفت: 54 درصد بازديدهاي ميداني از واحدهاي صنفي نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران يادآور شد: اگر بتوانيم از ظرفيت و پتانسيل گردشگري استان به نحو احسن استفاده كنيم از آثار اقتصادي آن مردم مازندران بهرمند می شوند.

وي با توجه به ظرفيت هاي هاي گرشدگري موجود در مازندران، اظهار داشت: با بكارگيري از ظرفيت هاي گردشگري استان مي توان به درآمد استان اضافه كرد.

ابراهيمي با بيان اينكه نمي توانيم در ستاد تسهيلات سفر نوروزي گردشگري استان را متحول كنيم، اظهار داشت: براي تحول  گردشگري استان نياز به عزم ملي و استاني است.

وي با اعلام اينكه كمبود و نواقصی در ستاد تسهيلات سفر وجود دارد که بايد برطرف شود، گفت: بايد از همه ظرفيت ها براي اسكان مسافران استفاده كرد.

ابراهیمی گفت: تورهاي ورودي و يك روزه مازندران گردي نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد رشد داشته و بايد به تورهاي مازندران گردي بيشتر توجه داشته باشیم.

مازندران در ایام نوروز و تابستان میزبان میلیون ها گردشگر است.

کد خبر 2023468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha