۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵

تحولات امنیتی سوریه/

ادامه عملیات ارتش علیه گروههای مسلح/ کمکهای رژیم صهیونیستی به تروریستها

ادامه عملیات ارتش علیه گروههای مسلح/ کمکهای رژیم صهیونیستی به تروریستها

در حالی که ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور به مبارزه با گروههای مسلح ادامه می دهد منابع بیمارستانی وابسته به رژیم صهیونیستی از درمان تروریستهای مخالف نظام سوریه در بیمارستانهای اسرائیلی پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الاخباریه، منابع نظامی سوری از عملیات ارتش علیه گروههای مسلح در مناطق الصناعه و شیخ یاسین در دیرالزور و کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریستها خبر دادند.

این منابع افزودند: در میان تروریستهای کشته شده احمد عبدالرحمن، انس الشیخ و عبیده زیاده العکله به چشم می خورد.

این منابع از انهدام ادوات گروه تروریستی النصره در مناطق الحویقه و الجبیله در دیرالزور خبر دادند. منابع سوری همچنین از عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی در حومه ادلب و کشته و زخمی شدن شماری از تروریستها خبر دادند.

از سوی دیگر در عملیات نیروهای ارتش سوریه در جنوب غرب حماه، شماری از افراد مسلح در این منطقه کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر سانا از عملیات ارتش سوریه علیه تروریستهای جبهه النصره در نزدیکی الریحانیه در لاذقیه و کشته شدن تعدادی از این تروریستها از جمله عبدالسلام عکو، برهان احمد، ملا نجیب، حسام الجبیری و فردی موسوم به ابی طلحه و انهدام ادوات متعلق به این گروهها خبر داد.

منابع سوری از عملیات ارتش این کشور علیه گروههای مسلح در مناطق حجیره، حجر الاسود، داریا و قاره در حومه دمشق و کشته شدن برخی از تروریستها از جمله محمد شهاب و موسی الحوری خبر دادند.

ازسوی دیگر شبکه المنار گزارش داد: طی ماه گذشته میلادی یازده تروریست مخالف نظام سوریه در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی درمان شده اند که هشت نفر از آنها به سوریه بازگشته اند و دو نفر دیگر همچنان تحت مداوا هستند.

المنار بیان کرد: این افراد در بیمارستاهای نهاریا و صفد در اراضی اشغالی تحت مداوا قرار گرفته اند.

این در حالی است که منابع بیمارستانی وابسته به رژیم صهیونیستی از هلاکت یک تروریست انتقال یافته به  بیمارستان نهاریا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 2023469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha